Mis∑de∑fi∑ni∑tie (de ~ (m.), ~s)
1 Politiek correct geformuleerde definitie waarmee men door middel van leugen en bedrog de werkelijke aard van misstanden probeert te verhullen door deze te rechtvaardigen.
- Misdefinitie gaat over misstanden en gedrag van criminelen, radicalen en terroristen.
- Misdefinitie te hard? Bekijk ons op Youtube! Abonneer, reageer en respecteer.
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
# Home # Boek HvA # Registratie # Contact #
Misdefinitie artikelen
Pagina: 4 / 43: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43

794 Nooit capituleren voor islamiseren
793 Niks is goed aan links
792 Plagiaat is geen promotie
791 Broeinest van islamterreur
790 Pestprotocol voor de lol
789 Socialist de pislamracist
788 Recht viert bloedzegen
787 Privacy is een gegeven
786 Asielparasiet hoort hier niet
785 Hahaha, moederneukende politie! (2)
784 Weg met die zwarte apen! (1)
783 Tien jaar vijanden van ons volk
782 Eurofielen parasiterende imbecielen
781 Tekort van haver tot gort
780 Aanbesteed door een hersenscheet
779 De grens ligt bij geweld
778 Falen waar slinksen van balen
777 De bewijs-ontkenreeks
776 Peper aan uw reet
775 Dhimmi's kronkelen en kruipen

784 # Weg met die zwarte apen! #
Gepost door Misdefinitie op 02-11-2014 om 23:29.
Provocerend als we zijn, stroomt het bloed al naar onze zwellichamen van het genot dat we ervaren als we denken aan die hoerenteven en teringfascisten bij de antidiscriminatiebureaus die vast met kloppende harten achter hun zielige computertje zitten. "Harry, kom snel! Nu hebben we hem! Hiervoor draait hij zeker maanden de bak in!" Het racisme moet alleen nog eventjes bewezen worden, maar wat bedoelen we nu eigenlijk met de titel? Suggereren we dat alle zwarten apen zijn? Dat de zwarte aap uit de mouw komt? Dat zeurpieten de zwarte Pieten een stelletje racistische apen vinden? Dat we al die negatieve zwartkijkers snotapen vinden? Of nog een andere interpretatie? Een discussie waarbij de borrelnootjes al klaar staan als die zwijnen hun zoveelste poging doen om ons te naaien. Het haalt niks uit. Er zijn nu eenmaal zaken waarbij de discussie nooit kan en mag uitlopen op koehandel met dolgedraaide idioten. Geen discussie over zwarte Piet. Waarom niet? Daarom niet. Voor degenen die van lezen houden, volgt hier waarom het verder niet onderhandelbaar is.

Wij maken ze wel zwart.

Kinderen nemen de wereld volledig anders waar dan volwassenen. Volwassenen beschikken als het goed is over het vermogen om te relativeren, te nuanceren en te interpreteren en hopelijk op zo'n manier dat ze kunnen omgaan met de moeilijkere problemen in het leven. Een vaardigheid die in deze boze wereld vol socialistisch gespuis, broodnodig is. Ongeacht wat de moraalridders van het positieve denken ook tegen u zeggen, gaat het leven voor velen niet over rozen. De wereld zit vol gespuis en andere gevaren en wie objectief naar deze wereld kijkt, ziet overal idioten zitten die van corruptie en machtsmisbruik hun beroep hebben gemaakt. Om niet al te snel in een depressie te vallen, zorgen veel mensen ervoor dat ze de wereld selectief waarnemen achter een roze bril. Oorlog, honger, islamisering en andere ellende, kunnen ze zo heel makkelijk achter zich laten en desnoods, steken ze snel hun kop in het zand. Kinderen nemen de wereld heel letterlijk waar, kennen weinig nuance en hebben nog niet de kennis en ervaring om te relativeren.

Vandaar dat er bij kinderen heel snel angsten ontwikkelen waar ze gelukkig, als ze ouder worden, overheen groeien. Tijdens het opgroeien, leren ze dat het monster onder hun bed, sinterklaas, de paashaas en God niet bestaan zodat de angst langzaam maar zeker wegebt. Het betekent wel dat kinderen beschermd moeten worden. Zouden ze zonder enige vorm van begeleiding met alle shit in deze wereld te maken krijgen, dan is de kans groot dat ze door alle nare dingen geestelijk zulke klappen te verwerken krijgen dat ze opgroeien als gestoorden. Precies de reden waarom we seks, geweld en andere enge films het liefst bij de kinderen vandaan houden. Pas als ze wat ouder worden en kunnen inzien dat er onderscheid bestaat tussen fictie en de realiteit, zullen de beelden geen schade meer kunnen berokkenen. Kinderen volledig afsluiten kan echter niet en is ook zeer onwenselijk. Daarom maken we speciaal materiaal voor ze. Middels verhaaltjes, tekenfilms, fabels, legenden en sprookjesfiguren, creŽren we een veilige omgeving waarvan kinderen kunnen leren.

Aangezien kleine kinderen nog nauwelijks onderscheid kunnen maken tussen fictie en realiteit, moeten de sprookjes waar ze mee te maken krijgen aan een aantal eisen voldoen. Voor het kind moet ondubbelzinnig duidelijk zijn dat wat wij ze laten zien in tekenfilms, verhalen of op speciale momenten in het leven, weinig te maken heeft met de realiteit. Kinderen ontdekken de wereld grotendeels middels het experiment. Honderd keer iets laten vallen en daaruit de conclusie trekken dat een object altijd naar beneden valt. Brengen we geen strikte scheiding aan, dan gaat het kind de fictie associŽren met wat hij in de realiteit ziet en dan leert hij de verkeerde dingen. Om dat te voorkomen, zorgen we ervoor dat we in fictie geen echte locatie weergeven en de figuren niet op de realiteit laten lijken. Niet voor niks wijzen verhalen die voor kinderen bedoeld zijn nadrukkelijk op het feit dat echt alles verzonnen is. Kindermateriaal geeft vaak als locatie "ergens hier ver vandaan" op, als tijdvak "er was eens" en de figuren zijn overdreven kleurrijk.

Zelfs als mensen ouder worden, wijken we qua fictie liever niet af van deze afspraken. Goede Tijden, Slechte Tijden speelt zich niet af in een bestaande plaats als Hilversum, maar in het fictieve Meerdijk. En zelfs dan zijn er van die ezelskutten die soapsterren gaan bedreigen vanwege de gebeurtenissen in de fictieve verhaallijnen. Hoe voorkomen we dat figuren uit de sprookjes en tekenfilms teveel lijken op realistische personen? Door ze een (vrolijke) kleur te geven, ze overdreven te laten reageren en ze te kleden zoals een normaal mens zich niet kleedt. Die kleuren worden willekeurig gekozen; meestal zonder enige logica anders dan dat de kleuren wel bij elkaar moeten passen. Alle kleuren komen aan bod. De ene keer wordt zwart gekozen, de andere keer blauw en weer een andere keer geel. Die keuze is niet politiek bepaald. Het is echt een kwestie van smaak en over smaak valt nu eenmaal niet te twisten. Kleuren worden willekeurig gekozen en verder is de afspraak dat fictieve figuren geen geslachtskenmerken hebben.

Zo zijn Tom en Jerry blauw en bruin, Barbapappa roze, de Smurfen blauw en zwarte Piet zwart. Volstrekt willekeurig. Natuurlijk heb je altijd wel van die volwassenen die ergens een pik in zien of de kleuren gaan associŽren met huidskleur, maar die zijn rijp voor het gesticht. De wens is de vader van de gedachte zeggen we maar. Juist vanwege het neutrale karakter van figuren die voor kinderen bedoeld zijn, stellen wij dat het achterlijk is om daar met een volwassen blik en bizarre interpretaties, een discussie over te gaan voeren. Tweety is geel en Sylvester is zwart. Jip en Janneke zijn ook zwart. Al was het maar omdat in 1952 kleurendruk peperduur was en zwart-wit eenvoudiger te tekenen en te publiceren was. De Totally Spies zijn dan weer wel bedoeld om er menselijk uit te zien, maar zodra de fictieve context van het spionneren erbij komt kijken, hullen ze zich snel in het kleurrijke rood, geel en groen. Echt waar, er zijn mensen die zich als vijand zien van Manneke Pis of Gargamel. Zeg nou zelf, zulke etterbakken horen in het gekkenhuis.

Normale mensen gaan niet roepen dat de Smurfen zo bruin moeten worden als een stroopwaffel of, zo u wilt, jammeren dat zwarte Piet moet veranderen. Punt. Ja, we leven in een discussiecultuur, maar intelligente mensen kunnen ook inzien dat letterlijk alles ter discussie stellen, een idiote exercitie is. Over smaak kan je niet discussiŽren. Hoeveel mensen ook zullen roepen dat boerenkool ranzig is: er zullen altijd mensen zijn die het blijven eten. Hoeveel mensen ook roepen dat religie verzonnen onzin is van dommeriken met het IQ van een stoeptegel: er zullen altijd mensen hun onzichtbare God in de hemel prijzen. Mensen zijn nu eenmaal niet voor de volle 100 % rationeel. We huldigen tradities die niet ingegeven zijn door de logica of het verstand, maar wel het volk verbinden en dat is nogal belangrijk. Zonder gedeelte tradities, zijn we allemaal individuen met hun egoÔstische eigenbelang. Opmerkelijk is dat de anti-Pieten en anderen die steeds de racismekaart trekken, wel hun eigen gebruiken, tradities en culturen als heilig zien.

Sint en Piet zijn te beschouwen als een sprookje en aangezien zwarte Piet net als de Smurfen fictief zijn, zeker geen mens is en er geen vuile politieke organisatie achter zit, hebben de anti-Pieten het extreem moeilijk om hun achterlijke standpunt te verdedigen. "Zwarte Piet is racisme" is hetzelfde als zeggen dat Gargamel een racistische kannibaal is omdat hij steeds kleurlingen probeert te vangen om op te eten. Fatsoenlijke mensen zullen hier hard om moeten lachen, hun schouders ophalen en het voorts negeren. Vandaar dat de anti-Pieten zich in allerlei bochten moeten wringen om een punt te maken en die kronkels willen we graag met u doornemen. Naast de schreeuwers en de dreigers, zijn er mensen die doen alsof ze vanuit een beschaafde discussie willen deelnemen aan het debat. Zij stellen dat zwarte Piet inmiddels racisme is vanwege de extreme en heftige reacties op het voorstel voor verandering. Men wijst naar sociale media waar sommige mensen compleet verbaal los gaan op de gekleurde gasten medemens.

Een typisch geval van niet weten wat racisme is gecombineerd met het door elkaar halen van oorzaak en gevolg. Bestond het Verzet uit racisten toen ze de toenmalige Duitse bezetters haatten en vermoordden? Nee, natuurlijk niet. Eerst bezetten de Duitsers ons land, voorts gingen ze Joden vergassen en door dat gedrag werden ze gehaat. Gehaat wegens gedrag, niet wegens ras, afkomst of huidskleur. Daarom geen racisme. In onze tijd gebeurt iets soortgelijks. Allochtonen kwamen massaal ons land bezetten, werden daar rijkelijk voor beloond en als dank gingen ze stelen en alle Nederlanders racisten noemen. Worden ze gehaat om hun huidskleur? Nee, ze worden gehaat vanwege dat gedrag. Dus geen racisme. Quinsy Gario en zijn gebruinde endeldarmtoeristen, kwamen naar Nederland om te profiteren. Lange tijd werd dat geaccepteerd. Maar hij werd steeds extremer totdat hij zelfs ging dreigen met geweld tussen de kinderen. Is het racisme als mensen door het lint gaan als zo'n nikker dreigt hun kinderen of zwarte Piet iets aan te doen? Nee, dat is zelfverdediging.

Mensen verwijzen wel steeds naar de zwarte Pietdiscussie, maar dit soort extreme kakkerlakken kennen slechts de taal van geweld. Het is niet toevallig dat de anti-Pieten worden bijgestaan door de AFA. Een links extremistische toko die geweld niet schuwt en zijn opvattingen middels fascisme opdringt. Tuig is het. Verwonderlijk is het niet. Je wordt altijd door een strontkar overreden, nooit door een luxe Ferrari. Nee mensen, de oorzaak van al dit gedoe is hun komst naar Nederland. Toen Nederland nog mooi, blank en intelligent was, hadden we slechts 10 miljoen mensen en vierden we sinterklaas zonder gezeik. Nu het aantal allochtonen is toegenomen tot 3 miljoen, krijgt het gezanik een steeds extremistischer karakter. Ons volk heeft het recht om ons tegen zulke imbecielen te verdedigen. Zeker als onze kinderen gevaar dreigen te lopen. Wat doen jullie als volwassenen zonder kinderen bij de intocht vuile pedo's? Politiek bedrijven over de ruggen van kinderen. Dat doen alleen de allerlaagste monsters en Hitler.

Tegenstanders van zwarte Piet gaan al de fout in met de premisse dat omdat zij er een discussie van maken, het per definitie onderhandelbaar is. Fout. De Smurfen zullen nooit alle kleuren van de regenboog krijgen en spruitjes zullen nooit verboden worden om het enkele feit dat u ze niet blieft. Dat is zo logisch en triviaal dat het zeker geen verdere uitleg behoeft. Voorts bouwen ze hun betoog op het drijfzand der drogredenaties. Regelmatig horen we beweren dat "zij gelijk hebben en er dus reden is om het te wijzigen". Helpt dat niet, dan beginnen ze te jammeren dat ze niet serieus worden genomen. Dat ze worden uitgemaakt voor zeikerds en zeurpieten. Dat mensen hun problemen bagatelliseren. Zelf bagatelliseren ze altijd de schade die allochtonen hier berokkenen, maar dat even ter zijde. Dan roepen ze dat ze gekwetst zijn en steeds maar weer beledigd worden. Opeens trekken ze dan de racismekaart. Die walgelijke klapjosti's snappen niet dat beweringen over gevoel, geen enkel argument of objectief criterium kunnen zijn.

"Ja maar als je met 10 vrienden een film gaan kijken en 2 willen liever iets anders, dan vinden mensen het toch ook asociaal als er gezegd wordt dat die 2 dan maar moeten oprotten?" Een onvergelijkbare situatie. We praten dan over vrienden. Mensen die elkaar "uitgekozen" hebben om samen dingen te doen en steeds redelijk zijn. Geven en nemen. Een groep die een onlosmakelijk geheel vormt en waarbij je als individu tijdens de deelname, weinig anders kan dan de groep verlaten. Immers, als u zich afzondert en steeds iets anders gaat doen, dan verwatert de vriendschap. Gaan we 10 jaar niet meer mee, dan is de vriendschap weg. Deelname aan de maatschappij gaat heel anders. Gaan we 10 jaar niet naar de intocht van sinterklaas en zwarte Piet, dan zijn we nog steeds Nederlanders. U hoeft niet geconfronteerd te worden met zwarte Piet net zoals u ook niet naar de Smurfen hoeft te kijken. Zo simpel kan het zijn. Stop maar met dat gelul over sociaal en samen op stap, want al die sukkels die janken over racisme, zijn zo onverdraagzaam als de tering.

De vergelijking met de vriendengroep is ook onzin omdat iemand ook daar niet tot een verbod kan komen. Wanneer u niet van actiefilms houdt, kunt u onder vrienden hooguit vragen of ze op het moment dat u erbij bent iets anders willen kijken. U kunt echter niet eisen dat uw vrienden nooit meer zo'n film kijken en u kunt al helemaal niet vorderen dat de hele filmindustrie nooit meer zulke films maakt. De redenering dat als we niet capituleren, we daarmee zeggen dat mensen die bezwaar hebben niet bij het volk horen, is een idiote drogredenering omdat dat niks met elkaar te maken heeft. U bent niet meer of minder Nederlander als wij iets kijken of doen wat u niet leuk vindt. Het is nu eenmaal een feit dat al die miljarden mensen verschillende wensen hebben en dat er dus heel veel materiaal gemaakt wordt dat u liever niet zou zien. Andersom geldt precies hetzelfde. Uw tradities en religie bevallen ons niet. Leven in een samenleving impliceert dat u ook samenleeft met zaken die kut, walgelijk en onverenigbaar zijn met uw idealen.

Gesteld wordt dat als de reactie op het willen veranderen van zwarte Piet vanaf het begin redelijk zou zijn geweest, er geen massahysterie zou zijn ontstaan. Kotsmisselijk worden we van het misbruik van lege holle termen als redelijk. Die flapdrollen denken daadwerkelijk dat zodra zij zulke woorden roepen, ze hun gelijk kunnen claimen. Vaak laten mensen dat ook gebeuren. Ze horen "redelijk", denken niet verder na en gaan er vanuit dat wat de ander zegt, dan wel moet kloppen. En als de ander zegt dat u niet redelijk bent, dan zal dat wel zo zijn. Belachelijke onzin die echt nergens op gebaseerd is. Quinsy en consorten dreigen met geweld als ze hun zin niet krijgen en mogen derhalve niet gezien worden als redelijke mensen die de situatie met normaal praten op willen lossen. Nog een sterke aanwijzing dat met extremisten te maken hebben, is het feit dat de AFA, extreem links, zich bij hen aansloot. Anti-Pieten gedragen zich als agressieve primaten. Fuck you met je gezeik over "redelijk". Alles staat in het teken van hun zin doordrijven.

Ooit hadden we als leraar zo'n zwarte droplul voor ons zitten tijdens een ouderavond. Zoonlief had een onvoldoende gehaald en pa wilde dat we hem "tegemoet" zouden komen in de discussie die hij had aangezwengeld. Namelijk dat zijn briljante zoon geen slecht cijfer verdiende. Nadat bleek dat we niet bereid waren zijn cijfer onrechtmatig op te hogen, schreeuwde hij dat we racisten waren omdat we zwarten niet zouden toelaten bezwaar te maken. We pakten het proefwerk en toonden dat. Kijk, dat stuk stront van u had op zijn proefwerkblaadje geschreven dat de leraar een kankerlijer is. Verder was het blad leeg. En daarom een 1. Niet vanwege huidskleur. Het mocht niet baten en meneer zit nu nog steeds bij instanties te janken. Wat we duidelijk willen maken is dat het feit dat iemand een discussie start, niet betekent dat we verplicht zijn iemand tegemoet te komen en dat het zeker geen racisme is. Rot nu eens om met dat blanken zus, zwarten zo. We oordelen godverdomme over gedrag en als u dat niet kunt begrijpen, dan is dat uw probleem.

Voortdurend wordt er geklaagd dat we de gevoelens van de zeurpieten zouden bagatelliseren, om vervolgens te horen dat zij heel hypocriet onze bezwaren negeren. "Wat maakt het nu uit dat zwarte Piet verandert? Vanwaar die extreme weerstand tegen een simpele wijziging? Je gaat toch niet dood als de kleur verandert?" Nee, we gaan ook niet dood als de Smurfen roze worden. We gaan ook niet dood als alle allochtonen oprotten naar hun eigen land. We gaan zelfs niet dood als alle zwarten morgen dood neervallen op last van Allah. Laat zulke achterlijke redeneringen maar achterwege, wij hebben veel betere argumenten. Ten eerste wijzen we op het pedagogische argument. Zoals betoogd, creŽren we voor de kinderen een veilige virtuele wereld waarmee ze vermaakt kunnen worden en hopelijk ook nog wat leren. Die wereld kent naast de eerder genoemde kenmerken ook een nogal vaste structuur: het blijft altijd hetzelfde. Kinderen zijn nog niet in staat om abstract te denken en als concrete zaken veranderen, raken ze in de war.

Voorts is er het juridische argument dat stelt dat we in een democratische rechtsstaat het recht op vrije meningsuiting hebben zolang we maar binnen de grenzen van de wet blijven. Zwarte Piet is geen racisme volgens de wet en ook rechters vinden het geen racisme. Sterker nog, de anti-Pieten hebben al bij de bestuursrechter het deksel op de neus gehad en kunnen geen strafzaak of civiele zaak beginnen omdat er simpelweg geen sprake is van racisme. En dat is maar goed ook, want de manier waarop de tegenstanders willen handelen, brengt onze grondrechten in gevaar. Niemand heeft voorafgaand verlof nodig om gevoelens, gedachten en uitingen op welke manier dan ook te publiceren. In een beschaafd land, kunt u achteraf onze meuk laten toetsen door de rechter. Keurt de rechter het niet af, dan is de discussie afgelopen. Die lelijke apen willen echter van Nederland een bananenrepubliek maken waarin zij alles bepalen. De gauwgekwetsten willen met hun racismekaart de rechter passeren zodat u hun goedkeuring moet hebben voordat u iets mag doen.

Praktisch gezien is dat zo goed als onmogelijk. Er bestaat werkelijk niks op deze wereld, dat niet ter discussie staat of waar niet tenminste een aantal personen weerzinwekkend tegenover staat. Het aantal mensen dat in Nederland zwarten haat en alle allochtonen het liefst vergast dan wel gedeporteerd ziet, is al groter dan het aantal anti-Pieten. Als het argument is dat alles bespreekbaar moet zijn en, als men niet tegemoet komt, er sprake is van racisme, waarom voeren we dan niet eerst die discussie? Precies, daar gaan alle "argumenten" van de anti-Pieten. Zouden we de beslissing of we iets wel mogen zeggen, produceren of publiceren aan particulieren overlaten, dan kunnen we nooit meer iets doen omdat er altijd wel een actiegroepje is dat bezwaar heeft. Moeten we altijd maar discussiŽren en onderhandelen, dan kunnen we per definitie niet meer normaal leven. Uw praktisch oogpunt moeten we weigeren. Merk op dat die zeurpieten zich zelf ook niet wensen te conformeren aan een minderheid die zij niet erkennen als de macht.

Een beroep doen op traditie met de implicatie dat het, net als bij religie, gewoon verzonnen rituelen zijn die niet met de rede uit zijn te leggen, is uit den boze. "Jullie scharen racisme onder traditie," scanderen ze. "Onder de noemer traditie wordt alles goedgepraat." Eigenlijk zeggen ze hiermee dat ze uw tradities minachten en geen respect hebben voor uw culturele gebruiken. Daarmee is hun argument op grond van "respect" en "redelijkheid" ook meteen ontkracht. Immers, wie geen respect kan opbrengen voor de tradities van de ander, kan ook geen respect terug verwachten. "Slavernij was ook traditie," roepen ze dan. Onzin, slavernij is een uiting van een dictatuur en dictators voeren politiek, geen tradities. Niet elke gewoonte kan bestempeld worden als traditie, maar onze taal begrijpend lezen schijnt geen enkele zwarte echt te kunnen. De meeste blanken ook niet trouwens. Tradities horen bij de mensen. Luister goed wat we zeggen. Zonder tradities geen samenleving. Zonder allochtonen wel. Eenmaal raden waar wij dan voor kiezen.

Opmerkelijk is dat allochtonen die tegen onze tradities zijn, zelf wel hun eigen tradities naar Nederland halen. Inclusief die verderfelijke islam met zijn rituele slacht van schapen boven uw balkon. Hun tradities, religie en cultuur zijn heilig. Probeer maar eens de ramadan te veranderen of zelfs maar een tekening te maken van pedofiel Mohammed. De doodstraf kunt u krijgen. En dan moeten wij het maar slikken dat ze met hun vuile voeten wel door onze tradities heen banjeren alsof wij de ergste demonen van het heelal zijn. Het is te achterlijk voor woorden. Tientallen jaren was er geen probleem met onze sinterklaasviering. Sinds het aantal allochtonen in Nederland is verdubbeld en sindsdien exponentieel stijgt, krijgen we dit soort klote zooi naar onze hoofden geslingerd. Doldwaze cultuurverrijkers die te dom zijn om hun eigen gat te vinden, doen er alles aan om onze mensen neer te zetten als racisten. "Nederland wil de apartheid handhaven!" Nee hoor, apartheid bestaat louter in een multikul. Wij willen het liefst ons blanke Nederland terug. Rot op naar jullie eigen land als het hier zo kut is.

Ondertussen trekken de anti-Pieten alles uit de kast om aandacht te trekken en bij extremistische zwarte groeperingen die alles racisme vinden, is het vermeende koloniale verleden vol met slavernij het troetelkindje. Vergeten wordt dat alle landen ter wereld "vroeger" aan slavernij deden. Zowel zwarten als blanken. Dat impliceert dat slavernij in een eeuwenoud verleden, er niet toe kan leiden dat Nederland eeuwig aan boetedoening zou moeten doen. Ja, we hadden vroeger koloniŽn net als ieder ander. Het land hebben we daarna moeten teruggeven. Kolonisatie is verkeerd. Voorts hebben we nog eeuwenlang al het geld terugbetaald. We zijn niemand iets verschuldigd. Sterker nog, al die allochtonen zijn ons wat verschuldigd. Kolonisatie is slecht zeggen ze. Waarom hebben ze dan met z'n allen Nederland gekoloniseerd? Sodemieter op naar jullie eigen land en geef Nederland terug zoals wij land terug gaven. Slavernij is slecht zeggen ze, maar de enigen die hier slaven zijn en 80 % van hun loon afstaan voor allochtonen, dat zijn de blanken.

"Ik ben hier geboren en daarom mag ik beslissen." Fout. Ten eerste wordt een kat geboren in een haringwinkel nooit een haring. Net zoals een allochtoon nooit een Nederlander wordt. Ook niet als hij een paspoort krijgt. Geen enkele linkse rechter kan hem ooit blank maken. Ten tweede zegt geboorte niks over het zijn van Nederlander. Stel dat onze ouders voor onze geboorte nog net even naar Marokko waren gevlogen. Dan kregen we juridisch wellicht een paspoort, maar waren we nog altijd Nederlanders. Dat komt omdat Nederlander meer is dan nationaliteit. Het is een combinatie van opvoeding, cultuur, tradities, gedrag en denkwijzen. Iemand die onze tradities niet respecteert, zullen we nooit als Nederlander beschouwen. Zelfs niet als hij blank is en hier geboren is. En ten derde betekent zelfs het zijn van Nederlander niet dat u kunt beslissen over andermans vrijheid. U kijkt maar de andere kant op. "Ja maar zwarte Piet is een kindslaaf." Bullshit, het zijn allemaal verklede en geschminkte volwassenen. Dikke lul voor jullie.

Zwarte Piet is niet eens een echte neger. Zou hij wel een echte neger zijn, dan zou hij geen cadeautjes geven aan de kinderen maar hun schoen jatten en het huis van hun ouders leegroven. Het is ook geen karikatuur van slaven. Zoals gezegd is de kleur gewoon ooit gekozen en is zwarte Piet overdreven opgemaakt juist om het verschil tussen zwarte Piet en nikkers aan te duiden. De fel rode lippen zijn cartoonistisch en niet realistisch. En ooit al eens een neger met een witte kraag zien rondlopen? Over regenbogen gesproken: zwarte Piet is, behalve zijn gezicht, het toonbeeld van kleur. De kleding van de Pieten hebben allemaal felle kleuren om kinderen blij te maken. "Lul maar, het is en blijft racisme." Juist deze mentaliteit toont aan dat het de anti-Pieten helemaal niet gaat om een eerlijke discussie, maar dat ze gewoon hun zin willen doordrijven. Inhoudelijk hebben ze geen punt, dan maar met geweld. Zelf de agressieve primaten uithangen die thuishoren in de boomtoppen in het oerwoud en dan spreken over onderdrukking van de meerderheid.

"Ik dacht dat jullie zo tolerant waren?" Nee, dat zijn we nooit geweest. De meeste mensen moeten geen allochtonen in Nederland. Ze zijn alleen bang dat als ze hun smoel open trekken, ze maatschappelijk gediskwalificeerd worden of zelfs worden vermoord. Die angst is in al die jaren niet ongegrond gebleken. Jullie flikkers hebben misbruik gemaakt van onze goedheid. Aan de grens komen janken dat niemand jullie mag en dat jullie overal worden vervolgd, maar uiteindelijk gewoon fucking economische parasieten blijken. Wie kan jammeren over zoiets triviaals als zwarte Piet, is echt niet in levensgevaar. Onze tolerantie reikt al jaren te ver en moet worden ingedamd. Dat de grens hier is getrokken, is toeval doordat de zieligheidsindustrie de fout heeft gemaakt om de racismekaart net een keertje te vaak te trekken. Toegegeven, dat komt ons goed uit en dat is jullie pech. Zelf het eigen graf gegraven. Prachtig. Een beroep doen op tolerantie en dan zelf bij het minste of geringste de gauwgekwetste uithangen. En dan nog serieus genomen willen worden.

Logische argumenten worden vervangen door drogredeneringen en emotionele crap. Zo vertellen diverse anti-Pieten hoe zij als zwart kind ook niet echt iets verkeerds zagen in zwarte Piet omdat het ze gewoon door de stort geduwd werd, maar later toen ze groter begonnen te worden opeens begrepen waarom zij zo lijken op zwarte Piet. Namelijk omdat zij gezien worden als minderwaardige slaven. Ja, toen wij volwassen werden, zagen we opeens in dat Gargamel een achterlijke blanke moest voorstellen die vergeefs een strijd voerde tegen de gekleurden en daarbij continu mishandeld werd. En dan willen jullie echt betogen dat jullie niet gestoord zijn? Op zo'n manier valt er overal wel een verhaaltje bij te verzinnen. Het is niet voor niks fictie domme kutmongool. Sociaal en moreel valt er nog meer af te dingen op het gedrag van de anti-Pieten. Ziet u ons hysterisch reageren als we ergens niet zo van houden? Accepteer nu maar gewoon dat er in deze wereld dingen gebeuren die u liever niet ziet. Dat kan niet anders met 7 miljard mensen.

Overweging.

Overduidelijk hebben de anti-Pieten en die andere zakkenwassers die onze goedheid al die tijd hebben misbruikt door zonder enige rechtvaardiging steeds de racismekaart te trekken, hun hand overspeeld. Domme allochtoontjes, jullie hadden het zo goed. Nederland geloofde echt in jullie zieligheid. Ze geloofden echt dat jullie de goedheid zelve waren en armoede en oorlog jullie zomaar overkwam door gewetenloze moordenaars. Decennia lang hebben we in totaal 450 miljard aan schulden gemaakt om die economische profiteurs hun bed, bad en brood te geven. Minstens 178 verschillende nationaliteiten hebben ons land aangedaan en de grenzen staan altijd wagenwijd open. Elke keer als er weer zo'n nikker "Racisme!" riep, stond linkse Nederland op de achterste benen. Het volk accepteerde dat omdat de woede zich vooral richtte tegen de politici waar ze al een hekel aan hadden zoals Wilders, Janmaat en Fortuyn. Thans is het volk wakker geschrokken door het besef dat allochtonen de boel belazeren en alles racisme vinden.

Mensen begrijpen nu dat racisme van zwarten helemaal niet bestaat. Immers, als zwarte Piet blijkbaar de ergste vorm van racisme is die alle aandacht krijgt van die zielenpieten, dan is het een probleem van niks. Ze begrijpen nu eindelijk dat het de blanken zijn die gediscrimineerd worden in hun eigen land. Al die jaren verdraagzaam zijn en alles moeten slikken en waarvoor? Voor een stelletje dromedarisneukers die zich druk maken om een fictief figuur. Miljardenverspillingen waardoor ons onderwijs, zorg en pensioenen door het riool gestort zijn om met dat geld de multikul in stand te houden die, als het erop aan komt, geen flikker blijkt te geven om onze tradities die in tegenstelling tot allochtonen wel gewaardeerd worden. Ons land is een kolonie geworden. In ons land werken de blanken om allochtonen te onderhouden en dan nog worden we godverdomme uitgemaakt voor gewetenloze racisten. Besef dat dit allang niet meer alleen om zwarte Piet gaat. Zwarte Piet is de grens geworden waarbij mensen zeggen: "Stop! Genoeg is genoeg!"

Het bizarre is nog wel dat de anti-Pieten het volk hebben laten zien dat zij niet terugdeinzen voor geweld en grove discriminatie waarvoor wij makkelijk in de gevangenis kunnen belanden. Men discrimineert namelijk zwarte Piet vanwege zijn huidskleur. Zwarte Piet is niet welkom omdat hij zwart is. Het volk redeneert echter dat als het nu blijkbaar is toegestaan mensen weg te sturen vanwege hun huidskleur, dat al die zwarte anti-Piet apen zelf maar moeten oprotten. Zwarte Piet is immers een positief figuur die onbarmhartig geeft terwijl die anti-Pieten gewelddadige extremisten zijn die tradities aanvallen. Als het dan toch toegestaan is om op huidskleur te selecteren, dan liever dat tuig weg. De racismekaart is compleet waardeloos geworden omdat in de praktijk steeds vaker bewezen wordt dat het een willekeurig stopwoordje is dat misbruikt wordt om mensen onder druk te zetten en te chanteren voor meer. Oepsie, net eventjes te vlug hun ware aard getoond voordat allochtonen hier de meerderheid kregen. Foutje, bedankt.

Vaak wordt er nog geroepen dat het juist de pro-Pieten zijn die hysterisch reageren. Terwijl het toch de anti-Pieten waren die de eerste agressors waren. Het verwijt is ook nog eens erg hypocriet. Overal ter wereld willen volkeren hun eigen identiteit beschermen. Overal ter wereld zijn tradities en religie heilig. Sterker nog, vrijwel alle oorlogen die gevoerd worden zijn veroorzaakt door conflicten over dit soort zaken. Verschillende soorten mensen kunnen gewoon niet met elkaar leven. In het westen, hebben de blanke gemeenschappen het nog aardig goed gedaan. Mede dankzij hun vrije manier van denken, is het mogelijk om porno te produceren in landen waar niet iedereen daarvan houdt. Omdat veel mensen uiteindelijk beseffen dat het onmogelijk is om iets te verbieden om het enkele feit dat een klein groepje het niet leuk vindt. In alle onderontwikkelde landen zien we deze verlichting nooit terug. Kijk voor de grap hoe hysterisch mensen in het buitenland reageren op onwelgevallige meningen, tekeningen en andere uitingen.

Sowieso is de onderverdeling in pro-Pieten en anti-Pieten misplaatst. Laten we niet vergeten dat we het hier hebben over een handjevol extremistische anti-Pieten en wat linkse mongolen. Verder doen (sociale) media de rest door de boel op te hitsen. De pro-Pietenbeweging bestaat niet. Pro-Pieten is een term misbruikt door anti-Pieten om normale burgers en hun tradities neer te zetten als agressieve en racistische vijanden van de anti-Pieten. Onzinnig, want het feit dat zij ons de oorlog hebben verklaard, impliceert niet dat wij daarin meegaan. Pro-Piet zou impliceren dat wij de oorlog hebben aanvaard en dat er iets te winnen valt voor de anti-Piet. De harde werkelijkheid is dat wij in ons land doen wat we willen en dat de enige oorlog die eventueel zou kunnen ontstaan, geen kinderspel is zoals zwarte Piet, maar een strijd op leven en dood om Nederland volledig te zuiveren van deze ongure elementen. Elke keer proberen de fascisten weer een misplaatst beroep te doen op het sociaal zijn, maar ze zijn zelf racistisch met hun pro-black gelul.

Uiteindelijk zal het probleem van zwarte Piet wel overwaaien. Zwarte Piet blijft gewoon zwart. We schrijven niet voor niks zwarte Piet met "zwarte" met een kleine letter. Zijn voornaam is Piet en niet "Zwarte". Sint en Piet en Piet is zwart. Die twee termen zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het gaat er wel om spannen hoe de verliezers omgaan met het verlies van hun kostbare racismekaart. Zou het volk echt wakker schrikken en beseffen dat het bij "Joden moeten dood" angstvallig stil blijft terwijl er wel kabaal wordt gemaakt voor een kinderfeest, dan hebben we de poppen aan het dansen. Hoe het ook zij, fictieve figuren die willekeurig zijn verzonnen kunnen geen racisme zijn en de auteur heeft het eerste en laatste woord. Hetzelfde geldt voor teksten en video's. Zodra we het bedenken, uittikken en publiceren, blijft het altijd hetzelfde. Al gaan al die zwarte randdebielen op hun kop staan. Pas op, de geest is uit de fles. Nu de racismekaart weg is, racisme op huidskleur mag en de vijand gewelddadig blijkt, is er maar 1 oplossing: Alles moet weg! Behalve onze tradities.
Reacties: 1
Pagina's: 1

Reactie door A1824G op 28-11-2014 om 09:34.
"...dat allochtonen de boel belazeren en alles racisme vinden." Maar al te waar: "racisme" is een toverwoord geworden om de ander te verslaan. Niemand durft, een strafproces ligt op de loer. Mannetjesputters met politieke daadkracht in het verleden hebben wel moeite gedaan hun standpunt voor de rechter te verdedigen doch zonder succes. Het begon al met de weigering van ouders toestemming te geven voor het huwelijk van hun kind met een allochtoon. Geen succes en het is alleen maar erger geworden. Ook de mooiste meid van Nederland heeft een getinte man. Open grenzen zijn open kutten.

Reactie toevoegen
U dient in te loggen om een bericht te kunnen plaatsen.
 Houd het hier netjes. Hartelijk dank.

Misdefinitie
Copyright (c) 2004-2017.

C:\>Misdefinitie\type info.txt
Contact opnemen kan via een e-mail naar info apending misdefinitie.nl.