Mis∑de∑fi∑ni∑tie (de ~ (m.), ~s)
1 Politiek correct geformuleerde definitie waarmee men door middel van leugen en bedrog de werkelijke aard van misstanden probeert te verhullen door deze te rechtvaardigen.
- Misdefinitie gaat over misstanden en gedrag van criminelen, radicalen en terroristen.
- Misdefinitie te hard? Bekijk ons op Youtube! Abonneer, reageer en respecteer.
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
# Home # Boek HvA # Registratie # Contact #
Misdefinitie artikelen
Pagina: 6 / 43: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43

755 Leenstelsel maakt schuldenschooiers
754 Opkankeren profiteurs!
753 Vergeetcensuur onder vuur
752 Het PvdA-collegegeld
751 Alles fŁr das Reich!
750 Pestkoppen moeten we zelf stoppen
749 Universitaire bedrijvigheid
748 Herdenken zal mensen krenken
747 Dag van de PvdA-schijt
746 Wij denken anders
745 Solliciteren naar kutadviezen
744 Geen woorden, maar pedodaden
743 Opgerot met dat downloadverbod (2)
742 Waan van de Marokkaan
741 Spijt van hufterigheid
740 De dommenmaatschappij
739 Gekleurde riooljournalistiek ontmaskerd
738 Hitler, please come back!
737 UvA-hoer op discriminatietoer
736 Digitaal gaat met u aan de haal

740 # De dommenmaatschappij #
Gepost door Misdefinitie op 27-03-2014 om 23:31.
In een maatschappij waarin debiele autisten tienermeisjes tot godin verheffen en in de brand steken als ze niet van bil willen gaan, massahysterie ontstaat door een mening van Wilders maar niet door de meest gruwelijke misdaden en zelfverdediging door dwaze idioten wordt geclassificeerd als moord, wordt het steeds moeilijker om van een intellectuele kenniseconomie te spreken. Vooral als het onderwijs in niveau, eer en daad gedegradeerd is uit naam van Allah om zo allochtonen de kans te geven aan een diploma te komen zonder dat ze daadwerkelijk hoeven te integreren in de maatschappij en over de kennis en vaardigheden beschikken die we mogen verwachten van een burger met gezond verstand. Koren op de molen van de socialistische doctrine, want een volk moet domgehouden worden en middels dwang loyaal blijven, anders gehoorzamen ze niet. Opstand wordt voorkomen door de valse schijn van onderwijsvrijheid. Onderwijs wordt ingericht voor de dommen en dat biedt een goede verklaring waarom de meerderheid van de bevolking te dom is om te kakken.

Toppunt van excellentie.

Onderwijs kan liberaal worden ingericht door ondernemers die het op een vrije markt commercieel aanbieden of op de socialistische manier waarbij overheden het volledig financieren met belastinggeld. De doorgaans linkse regeringen geven de voorkeur aan het tweede model met als argument dat alleen zij ervoor kunnen zorgen dat onderwijs betaalbaar en beschikbaar blijft voor iedereen. Nemen we alleen dat standpunt in ogenschouw, dan kunnen we makkelijk in de val trappen van de schijn die wordt opgeworpen. Namelijk de schijn van de premisse dat als de overheid het onderwijs organiseert, alle scholen goed onderwijs verzorgen op de niveaus zoals deze van te voren zijn vastgesteld. Verder redenerend, zou dat neerkomen op een onderwijssysteem waarbij het niks uitmaakt op welke school u terecht komt. Op elke havo/vwo zou u kunnen worden klaargestoomd voor het examen en elke vmbo levert dan prima vakmensen af. Binnen een kenniseconomie is het cruciaal dat scholen gelijkwaardig zijn zodat een groot gedeelte van het volk goed opgeleid wordt.

Zoals met elk beleid dat van socialisten afkomt, zorgt het woord "gelijk" er al voor dat mensen er een goed gevoel bij krijgen en niet verder nadenken. Het eerste bezwaar is dat mensen en organisaties die hun gratis geld toch wel krijgen, lui worden omdat ze geen enkele prikkel ervaren om beter te worden. Gaat er dan van alles mis, dan wijzen ze met hun beschuldigende vinger naar de overheid en steken ze hun hand uit om nog meer geld te vangen. Het tweede bezwaar is dat onderwijs dat volledig in handen is van de overheid, speelbal wordt van de keiharde politieke beslommeringen. Ook als dat niet in het belang van goed onderwijs is. Elke (nieuwe) regering die aan de macht komt, gaat het roer weer omgooien. Nieuwe leermethoden, systemen en experimenten waarvan iedere boerenlul met enig verstand meteen al kan zeggen dat het zeker verkeerd gaat aflopen. Om nog maar te zwijgen van invloed van lobbygroepen. Zo is het afbraakonderwijs van de afgelopen decennia het gevolg van dramatisch slecht socialistisch beleid ten goede van allochtonen.

Men heeft onder druk van de zieligheidsindustrie het niveau van het onderwijs dermate verlaagd en verkracht, dat vrijwel iedereen met een papiertje kan rondlopen en een diploma vrijwel niks meer waard is. Een maatschappij die op papier gruwelijk hoog is opgeleid, maar er in de praktijk niks van bakt. Dat kan een overheid een tijdje verkopen totdat ze er in het buitenland lucht van krijgen en dat is precies wat er gaandeweg is gebeurd. De enige oplossing om het onderwijs weer in het gareel te krijgen, is het terugdraaien van al die achterlijke vernieuwingen om weer tot het oude vertrouwde onderwijs te komen dat gebaseerd is op het opdoen van kennis, vaardigheden, sociaal-emotionele ontwikkeling en het ontwikkelen van het abstracte denkniveau. Makkelijk zat en eenvoudig te realiseren? Vergeet het maar. De overheid heeft gekozen voor het lapmiddel van de excellente scholen. Topscholen die erboven uitsteken. Met een "kijk ons eens tof zijn"-mentaliteit worden die bovengemiddelde scholen op een voetstuk geplaatst, maar ze blijken nogal slecht te zijn.

Leerlingen op de zogenaamd excellente basisschool Het MozaÔek in Arnhem zitten dan wel op papier op een van de beste scholen in Nederland en halen hogere Cito-scores dan de rest: op de middelbare school falen ze gruwelijk. Wat is hier aan de hand? Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat men in een achterstandswijk opeens een excellente school heeft waarvan de leerlingen wel hoge cijfers halen bij hun eindtoets, maar achteraf in de problemen komen? Is hier een tweede Ibn Ghaldoun in het spel waarbij de kinderen hun papiertje krijgen middels fraude? Worden de kinderen gedrild om zo de Cito-toets te misleiden? Mogelijk, maar de verklaring moet in een bredere context geplaatst worden. Hier is meer mis. Het opzettelijk creŽren van zulke "excellente" scholen die het zogenaamd beter doen, druist lijnrecht in tegen het argument van socialisten dat onderwijs beter volledig gerealiseerd kan worden door de overheid. Nederland gaat steeds meer richting het Amerikaanse systeem. Heel veel slechte scholen die gemaskeerd worden door een paar "goede".

Zulke systemen zijn in beginsel nog een graadje erger dan puur commerciŽle praktijkscholen die enkel te betalen zijn voor rijke kakkers. Commercieel mogen ze doen wat ze willen, wij zijn immers geen socialisten, maar als het door de overheid geregeld wordt, kunnen we nergens heen. De overheid zorgt er namelijk ook nog eens voor dat onderwijs van kwaliteit financieel te kostbaar wordt (al boeit dat hen geen reet omdat het ons geld is), maar ook dat de toegang tot dat onderwijs op subjectieve gronden geschiedt. Wij konden ook het hogere niveau aan om zodoende dat speciale papiertje te krijgen wat dan wel nog wat meer waard moet zijn dan wc-papier. Toch moesten we onze jonge dagen slijten op een reguliere school waarvan de kwaliteit nooit gegarandeerd kon worden. "Goede" scholen zijn bedoeld voor de elite. Voor vriendjes en anderen die graag de grachtengordel gehoorzamen. Ons soort blieven ze daar niet. Overheden die slechte scholen verbergen door een paar toppers, maken echter een grote denkfout: ook de toetsing en einddoelen deugen niet.

Nederlands onderwijs is zo kut omdat men opleidt voor slechte toetsen en er daardoor niet aan toe komt om mensen daadwerkelijk iets te leren. De befaamde Cito-toets toetst al lang geen reken- en taalvaardigheden meer. Met training is het mogelijk een hoge score te halen op de Cito-toets zodat domme mensen echt geloven dat zo'n school beter is, maar die kinderen kunnen dan niks. Hetzelfde zien we bijvoorbeeld in de autorijschoolbranche. Vrijwel alle rijscholen rijden maar een beetje rond en leren hun leerlingen overdreven te kijken. Daar geilen examinatoren van het CBR op. Hele volksstammen halen daarmee hun rijbewijs, maar iedereen die wel eens in een auto rijdt weet dat de meerderheid van de mensen niet kan rijden. Zo is het met "excellente" topscholen ook. Lekker drillen op een specifieke toets en na afloop geen sodemieter weten. Ook binnen het beroepsonderwijs en zelfs op universiteiten zien we voornamelijk opleidingen waarop de kandidaten geen flikker leren. Trainen op toetsen die het verkeerde meten en zodoende niks kunnen, wordt massaal ontkend en gebagatelliseerd binnen het Nederlandse onderwijs.

Vooruit, neem de proef maar op de som. Hoeveel kinderen van 12 kunnen een rekentoets uit de jaren '50 maken? Hoeveel vrijwel foutloos gespelde teksten kunt u vinden op het internet? In elk geval 740, dat begrijpen wij ook wel. Tel eens het aantal mbo'ers die fatsoenlijk hun werk kunnen doen? Kent u echt hbo'ers die meer kunnen dan ongeschoolden? Wat kan een jurist die net van de universiteit komt nu eigenlijk? Of een psycholoog? Geen fuck, waarom denkt u anders dat er allerlei startersfuncties, bedrijfscursussen en masterclasses bestaan? Allemaal hebben we op school geleerd om recht te lullen wat krom is en mensen vooral te laten geloven dat we iets kunnen. Onder het mom van fouten maken mag, wees menselijk en constructieve feedback, weten we verdomme massaal te verhullen dat we geen sodemieter kunnen. Ja, natuurlijk krijgen velen van u een baan. Door vriendjespolitiek in uw netwerk, niet door kennis. Kijk om u heen en zie overal idioten werken. Netjes geschoold en op papier fantastische mensen, maar u weet wel beter.

Maatschappelijk gezien loont het om de schijn op te houden. Andere landen doen het echt niet veel beter. Al kunnen ze op papier betere cijfers laten zien. Om de problemen in het onderwijs op te lossen, moeten we echter wel erkennen dat de schijn ophouden niet bepaald bijdraagt aan het terugbrengen van het niveau. Staatssecretaris Sander Dekker (Onderwijs) wil dat scholieren de woorden "cum laude" op hun diploma kunnen krijgen. Wij vinden dat nogal misplaatst. Doordat het niveau van het onderwijs zo erg gedaald is, ligt de grens om van cum laude te kunnen spreken sowieso lager. Met de prestaties waarmee wij tientallen jaren geleden een mager zesje wisten te scoren, kan een leerling nu cum laude krijgen. Je reinste inflatie van dat predicaat. Al was het maar omdat iemand die cum laude slaagt voor de basisschool en nauwelijks kan rekenen of spellen, eerder een karikatuur dan een bolleboos zal zijn. Zorg er nou voor dat het onderwijsniveau weer op peil komt voor alle leerlingen. Vroeger waren er ook genoeg mogelijkheden voor slimmeriken.

Selectie aan de poort suggereert dat men zorgvuldig kijkt naar aanmeldingen en alleen mensen toelaat die het niveau aankunnen, maar ook daarmee wordt gesjoemeld. Het slechte onderwijs wordt namelijk niet verbeterd; enkel de toegang wordt verslechterd. Met veel schrik hebben we de afgelopen jaren moeten constateren dat door alle ingewikkelde bureaucratie, wij vast en zeker zouden zijn afgewezen voor zo'n beetje alle opleidingen die wij met goed gevolg hebben afgerond. Godverdomme wat hebben veel leraren, schoolleiders en andere mongolen ons vaak toegebeten dat we imbecielen waren omdat we kritiek hadden op het bedorven onderwijssysteem. Na de basisschool wilde men ons op de domme school plaatsen. Het voortgezet onderwijs zouden we nooit afronden en eenmaal in het hoger onderwijs op hogescholen en universiteiten, werden we behandeld als mongolen. Terwijl het toch hun onderwijs is dat nooit heeft gedeugd. Minister Jet Bussemaker (PvdA) wil dat mbo'ers zich eerder aanmelden en zich zo meteen vastleggen. Alsof ze het niet kunnen halen bij latere aanmelding.

Op de pabo beginnen ze ook al kapsones te krijgen. Het betreft een veredelde vmbo-opleiding op basisschoolniveau die zich hbo noemt, maar ziet liever geen mbo'ers beginnen aan de opleiding. Lekker van te voren nog even screenen, want die rekentoets is zo moeilijk. Rot toch op. Wij durven te wedden dat als we op een willekeurige dag met een echte reken- en taaltoets de pabo binnen gaan, we de meeste leraren en scholieren daar op objectieve gronden kunnen wegsturen omdat ze het vereiste niveau niet beheersen. Dit gezegd hebbende durven we zelfs de uitdaging aan te gaan dat als wij een tijdje lesgeven voor groep 8, deze groep kinderen die hele klote pabo eruit rekenen en schrijven. Daar hebben we dan echt geen achterlijke uit Amerika overgewaaide concepten voor nodig waarbij kinderen met een IQ van boven de 130 worden gedrild om mee te kunnen draaien in de linkse debattenpropaganda. Ze zijn gestoord. Onderwijs moet vrij toegankelijk zijn voor iedereen met het vereiste diploma. Deugt dat diploma niet, dan moet het onderwijs beter.

Jaren terug kwamen we zo'n oeverloze betweter tegen bij de toelating voor een universitaire studie. Kwam die mongool zeiken over onze motivatie. Ja hoor, we hadden reeds een studie afgerond, dus het niveau kunnen we echt wel aan. Aldaar draaiden we de situatie om. Wat vond meneer de studieadviseur van het feit dat een studie kiezen en volgen in Nederland net zoiets is als het uitkiezen van de winnende Lottogetallen in de sigarenzaak? Of we gek geworden zijn? Niet bepaald. Studeren is een loterij, dat weet u toch? U maakt slechts kans op een baan zodra u bent afgestudeerd. Een iets grotere kans dan iemand zonder papieren, maar dan nog moet u het afleggen tegen duizenden mensen die precies hetzelfde gestudeerd hebben, vriendjes en discriminatie. Wacht, ze zetten die kansen er tegenwoordig gewoon bij. Zo weet u of u 1, 2 of 3 loten moet kopen en of het verstandig is om u dik in de schulden te steken. Studeren is een kansspel omdat iedere bokkenlul tegenwoordig aan een diploma kan komen. Wat is onze socialistische "kenniseconomie" toch geweldig.

Onderwijs een loterij? Ook daar hebben de socialisten wel weer een antwoord op. Bussemaker en Dekker geven 5 miljoen euro uit aan een baangarantie voor 200 startende leraren binnen het basisonderwijs. Jonge leraren moeten zo weer perspectief krijgen om zich te ontwikkelen tot een slaafse maker der linkse propaganda. Een druppel op de gloeiende plaat en bovendien erg zuur voor degenen die (reeds) afgestudeerd zijn en deze "unieke" kans niet krijgen. Men verwacht een extreem tekort aan leraren, maar stel dat wij ons nu nog laten omscholen nadat we al diverse opleidingen hebben afgerond, dan kunnen wij nog steeds fluiten naar een baan. Feitelijk is de situatie verergerd, want in de politiek denken ze nu een oplossing te hebben aangedragen terwijl het werkelijk niks voorstelt. Voordat kritische geluiden zullen doordringen, hebben ze alweer het volgende stokpaardje gevonden om de aandacht te trekken. Toezichthouders (bij universiteiten) blijken vooral blanke mannelijke ondernemers te zijn. Foei, daar moet nodig gediscrimineerd worden.

Signalen dat onderwijs op allerlei fronten een loterij is geworden, vinden we thans overal. Kinderen kunnen steeds vaker niet meer terecht op de school waar hun keuze naar uitgaat; doorgaans de school die fysiek het dichtst in de buurt van hun woning staat. Scholen hebben het te druk en daarom moet er geloot worden. Heel fraai dat iemand die veelbelovend is, wellicht geremd wordt in zijn ontwikkeling doordat hij ergens 10 kilometer verderop op een zwarte school wordt neergepleurd terwijl de kansarme schoolverlaters hun plek hebben misbruikt. Nog erger is dat het gewoon een geldkwestie is. Scholen hebben jarenlang geld lopen oppotten. Geld dat voorts verspild wordt aan te dure schoolleiders, zeiltripjes en haatpropaganda jegens Wilders. Bedelen en janken kunnen scholen goed, maar heel veel schoolleiders deugen gewoon niet. Neem ons aan, dan kan er tenminste echt bespaard worden voor goed onderwijs. Schoolbesturen die de boel verkloot hebben moeten niet zomaar nog een keer geld krijgen, vindt de VVD. Helemaal geen geld meer is nog beter.

Goed, u bent een boef uit CuraÁao, een excuusneger of kamelenpijper die geen zin had in school en daarom maar het kromme socialistische pad der misdaad bewandelde. In uw oor hoort u Hitler "Minder, minder minder!" krijsen en de linkse elite wil om verdere imagoschade te voorkomen u gaan verplichten om terug naar school te gaan. Terbeschikkingstelling aan het onderwijs, heet de nieuwe maatregel. Op straat lopen jatten, jonge grietjes verkrachten, de lasteraars van Retecool een mes tussen de ribben steken en dan van de rechter horen dat u veroordeeld wordt tot 40 dagen onderwijs. Erg zuur, want met het aantal uren dat onze beheerder op school heeft gezeten, hadden we zo'n beetje half Nederland kunnen uitmoorden. Ja beste mensen, naar school gaan en werken is in Nederland een straf die aan veroordeelden wordt gegeven. Het is maar dat u het weet. Bij de Algemene Onderwijsbond (AOb) beginnen ze te gruwen. Snikkend klagen de onderwijsbonden dat het onderwijs niet is ingericht voor criminelen. Witteboordencriminaliteit van bestuurders niet meegeteld.

Foutje bedankt, wat nu gedaan met dat tuig dat voornamelijk van allochtone afkomst is? Heel eenvoudig, links zet die criminelen niet in de klas, maar voor de klas. U leest het goed. In drie steden die al (bijna) volledig uit allochtonen bestaan en waar het krioelt van het tuig, krijgen kansarmen de kans om aan schoolkinderen te vertellen dat misdaad loont. Geld verdienen, neuken wat los en vast zit, respect van de straat krijgen en als ze worden opgepakt, is de enige straf die ze krijgen het verplicht naar school moeten. Zouden wij zeker weten dat ook wij in aanmerking zouden komen voor zo'n straf, dan zouden nu een paar personen heel erg om zich heen moeten gaan kijken. Waarom wordt er eigenlijk niet meer gestraft? Simpel, door al die wannabe pedagogen en psychologen die met hun zwakke praatjes al het gedrag proberen te koppelen aan het verleden en verbanden die er nooit zullen zijn. Geef aandacht, luister en probeer te begrijpen waarom er hele culturen zijn waarin u als een onrein blank varken wordt neergezet.

Sodemieter op met die lulkoek. Vroeger werd er gewoon tegen ons gezegd dat we ons best moesten doen op school omdat we anders als putjesschepper of gare vuilnisman zouden eindigen. Die keuze was niet vrijblijvend. Dreigden we voor het tweede te kiezen, dan werden we kapotgeslagen. Leren zouden we. Met een slecht rapport thuiskomen betekende twee weken niet kunnen zitten en een maand geen privileges. Flikten we wat op school, dan volgde er corvee of strafwerk. Wat we angstvallig verborgen hielden, want alle volwassenen waren als 4 handen op een buik. Bij ontdekking konden we nog een aantal flinke oorvijgen krijgen ook. Onze pa had onze handen gebroken als we ooit aan spullen van een ander hadden gezeten. En in zijn handen geklapt als we onze vijanden opruimden, maar dat ter zijde. Onderwijs is tegenwoordig een slap gedoe geworden en als we niet uitkijken, maken we straks van elke leerling een probleemleerling. Van 1 leerling per klas met shit, zitten de klassen nu vol met ADHD, autisme, dyslexie, hoogbegaafdheid en dyscalflauwekulie.

Wanneer we beweren dat links (met name de PvdA) het onderwijs heeft verneukt, dan spreken we over een geschiedenis van tientallen jaren waarin die partij verantwoordelijk was voor de invoering van wat zij vernieuwingen noemden. Stuk voor stuk mislukte experimenten die alle kennis en vaardigheden uit het onderwijs hebben weggenomen om plaats te maken voor de subjectieve moraal van de multikul. Het niveau naar beneden gooien om zo allochtonen snel aan een diploma te helpen is daar een voorbeeld van. Geforceerd zwarten en blanken mengen, is een ander voorbeeld dat zo'n beetje neigt naar rassenexperimenten uit een verleden waar we enkel nog aan herinnerd worden als er ongepaste vergelijkingen worden gemaakt als Wilders zijn mening geeft. Slecht idee. Cola is goed en melk is goed zolang ze ieder in hun eigen glas zitten. Gaat u ze mengen, dan ontstaat er een vieze bruine plas die onbruikbaar wordt. Onpasselijk worden we van dat extreem linkse gedoe dat niet in het belang is van het onderwijs en de problemen enkel vergroot.

Van gekkigheid weten die IQ-loze slinksen niet meer wat ze moeten doen. Ze komen met de idiootste plannen. Minister Bussemaker (PvdA) trekt 25 miljoen euro uit om het mbo terug te brengen naar de middeleeuwse gilden. Net zoals de PvdA ons hele land terug naar de middeleeuwen heeft gebracht door de capitulatie aan de radicale islam, moet nu het onderwijs eraan geloven. Mbo'ers moeten weer slaven worden van hun meester en via gezel zelf naar een meestertitel klimmen. Het zoveelste ondoordachte plan uit de linkse koker. Zulke gilden waren speciale verenigingen die enkel de belangen van de bij hen aangesloten gilden behartigden. Informatie, onderwijs en de ambacht, werden angstvallig geheim gehouden en alleen degenen die werden toegelaten mochten het vak uitoefenen. Wie geen lid kon worden van een gilde op zijn vakgebied, had een beroepsverbod. Er ontstonden dan ook veelal monopolies. Koren op de molen der socialistische dwaasheid. Speciale gilden waarbij zij kunnen kiezen wiens huidskleur of meningen in aanmerking komen.

Deze structuur is helaas doordrongen in ons beroepenveld en eveneens aan de orde bij specialistische opleidingen. Mensen die niet tot een bepaald netwerk behoren, wat een gilde in feite is, krijgen geen baan, worden uitgesloten en moeten zichzelf maar rooien. Groepen mensen die wel tot de doelgroep behoren, krijgen de beschikking over de mooiste banen, goede uitkeringen, subsidies en andere regelingen die hun leven eenvoudiger maakt. Opleidingen in het hoger onderwijs zijn zo ingericht dat u na uw afstuderen nog geen flikker kan en dus een specialistische opleiding / baan nodig heeft die beperkt beschikbaar is. Hoger onderwijs pretendeert openbaar toegankelijk zijn voor iedereen met de juiste vooropleiding, maar als u klaar bent beginnen de problemen pas. Vier jaar lang rechten gestudeerd? Advocaat, officier van justitie of rechter worden kan alleen via een traject waarvoor links u toestemming moet geven. Psycholoog worden na uw studie? Een schaarse plaats moet u gegund worden. Sowieso aan een baan komen? Eenmaal op de linkse zwarte lijst kunt u het vergeten.

Runt u een goede school? Dan kunt u binnenkort extra bezoek krijgen van de onderwijsinspectie. Men kan namelijk de slechte scholen niet aan en grote misstanden worden pas ontdekt als wij erover schrijven waardoor zij nutteloos zijn. U weet hoe het gaat. Onder links zijn het de forenzen die het meest genaaid worden in de auto, de nette horecabedrijven die gecontroleerd worden terwijl ze in shoarmazaken ongestraft poep kunnen meebakken en de goede scholen die in de stress moeten zitten om een klein foutje terwijl andere scholen de kinderen ruÔneren. Symptoombestrijding en wat zijn ze weer blij als ze u op het allerkleinste foutje kunnen betrappen. Het aantal leerlingen neemt door overbevolking nog steeds toe, het onderwijs wordt steeds slechter en overal moeten we lezen dat er een extreem lerarentekort wordt verwacht, maar zoals we jaren eerder al aantoonden daalt het aantal banen voor leraren fors. Leuk hoor al die proefballonnetjes van baangaranties, criminelen voor de klas en andere zooi. Leraren zijn het vuilnis van het onderwijs.

Stimuleren van de kenniseconomie is straks niet meer nodig met plannen als het invoeren van het leenstelsel voor studenten. Schulden maken, afhankelijk blijven van het socialisme en vooral nooit zorgeloos zijn zodat mensen nooit gaan nadenken hoe ons land naar de rand van de afgrond wordt gebracht. Lenen zult u zodat als links besluit u maatschappelijk te diskwalificeren door u een beroepsverbod op te leggen, u via de schuldsanering kapot kan worden gemaakt. Zo zult u altijd blijven buigen voor de communistische staat. Dat studenten afhaken door het leenstelsel, boeit ze geen flikker. Dat zijn dan toch geen goede socialisten die iets voor een ander over hebben. Al het geld wordt namelijk wel gebruikt voor meer Marokkanen en daar is iedereen zo dol op. Vooral als ze in een kist terug gaan naar Marokko, maar goed, de waarheid mag toch allang niet meer gezegd worden in dit zwaar verkankerde kutland. Job Cohen, toonbeeld van de linkse dwaasheid, kon als dank voor het verspillen van uw belastinggeld, hoogleraar worden in Leiden.

Overweging.

Oplossingen om het noodlijdende onderwijs weer op de rails te krijgen en de kenniseconomie weer het aanzien te geven waar we trots op kunnen zijn, zijn zo eenvoudig dat het simpelweg niet voor te stellen is dat al die zogenaamde hoogopgeleide deskundigen (of ze nu links of rechts zijn) het niet kunnen bedenken. Leer kinderen weer rekenen, stel de eis dat het Nederlands weer fatsoenlijk wordt onderwezen en breng de kennis en vaardigheden terug. Zorg voor objectief en neutraal onderwijs in plaats van dat subjectieve linkse onderwijs. Haal overtollig geld uit scholen en geef het uit aan het onderwijs in plaats van aan die vadsige peperdure managers. Organiseer het toetsen landelijk. Stel objectieve leerdoelen op die gehaald moeten worden en laat leerlingen extern toetsen. Op die manier vallen slechte scholen vanzelf af omdat ze niet meer kunnen frauderen of stiekem hun leerlingen kunnen bevoordelen. Onderwijs blijft een drama omdat er politiek bedreven wordt over de ruggen van de leerlingen en teveel mensen belang hebben bij slecht onderwijs.

Kinderen die goed kunnen rekenen, vormen een waar schrikbeeld voor al die leugenachtige socialisten. Straks komen ze nog tot de conclusie dat geld maar een keer kan worden uitgegeven, dat miljardenverspillingen aan buitenlanders zorgt voor de uitholling van Nederland en dat de belastingdruk meer dan 80 % is. Een goede beheersing van de Nederlandse taal nastreven, is desastreus voor het islamitische stemvee. Zij die niet willen integreren zullen nooit een diploma kunnen halen en zonder diploma kunnen zij niet van de positieve discriminatie gebruik maken. Het gevolg is dat ze een goede baan mislopen op een strategische positie waar links hen bevelen kan geven om het land nog meer om zeep te helpen. Bovendien zorgt goed onderwijs ervoor dat mensen begrijpend leren lezen, leren te relativeren en zich niet zo makkelijk meer laten ophitsen door de linkse kut om alles en iedereen racistisch te vinden. Uit de geschiedenis is wel gebleken dat het socialisme enkel kan gedijen als mensen dom, stom en gehoorzaam blijven door onderdrukking.

Aan de weinige rechtsrealistische intellectuelen die ons land nog telt moet dan wel eventjes aangetoond worden dat de heikele situatie die nu is ontstaan omtrent het onderwijs, niet de schuld is van links. Zomaar met het vingertje wijzen en doen alsof schuld altijd tweezijdig is onder het morele linkse gelijk, werkt niet als er zoveel feiten liggen waaruit blijkt dat haast alle onderwijsveranderingen uit de koker van de PvdA zijn gekomen. Van tweede fase tot aan de nieuwe tweede fase en het competentiefalend leren. Om te voorkomen dat mensen met verstand zo door hun beleid heen kijken of dat toch aan de buitenwereld kenbaar kunnen maken, gebruiken ze de truc van de massahysterie, verwarring, het nodeloos ingewikkeld maken van de situatie en zoveel beleid produceren, dat eigenlijk niemand meer weet wie het onderwijs van achteren loopt te verkrachten. Steeds weer iets nieuws bedenken en nooit rusten. Zoals een dijk met tienduizenden gaatjes proberen te dichten zonder oog te hebben voor sabotage en het gebrek aan onderhoud.

Gaandeweg wordt pijnlijk duidelijk dat u allen dom gehouden wordt en het de bedoeling is dat u leeft op de waan van de dag. Af en toe wordt u geacht uw woede te uiten in een massahysterie die gericht is aan de politieke vijanden van de linkse elite. Hersenloos als willoos vee schreeuwen en dreigen over iets waar u de ballen verstand van heeft. Ondertussen wordt u zo'n beetje tevreden gehouden doordat uw totale overgave aan het socialistische regime wordt gewaardeerd. U krijgt een diploma dat u niet verdient en u komt ergens aan het werk terwijl u uw vak niet verstaat. Mensen worden daar arrogant van en denken werkelijk dat ze zoveel bereiken doordat ze zo intelligent zijn. U bent helemaal niet intelligent; u wordt slechts misbruikt totdat u niet meer nodig bent. Waarom denkt u dat het u goed gaat zolang u de linkse zaak loopt te behartigen? Op het moment dat het geluk ophoudt, staat u met lege handen. Een oplossing voor de massale waan waarin dit volk leeft is er niet, maar u weet wel steeds beter waarom de meeste mensen idioten zijn.
Reacties: 0
Pagina's: 1

Reactie toevoegen
U dient in te loggen om een bericht te kunnen plaatsen.
 Houd het hier netjes. Hartelijk dank.

Misdefinitie
Copyright (c) 2004-2017.

C:\>Misdefinitie\type info.txt
Contact opnemen kan via een e-mail naar info apending misdefinitie.nl.