Mis·de·fi·ni·tie (de ~ (m.), ~s)
1 Politiek correct geformuleerde definitie waarmee men door middel van leugen en bedrog de werkelijke aard van misstanden probeert te verhullen door deze te rechtvaardigen.
- Misdefinitie gaat over misstanden en gedrag van criminelen, radicalen en terroristen.
- Stop de #CancelCultuur! Stelletje moraalnarcisten, u bent geen beter mens als u mensen uitsluit vanwege hun politieke gezindheid.
- De vrijheid van meningsuiting is absoluut! Wat wij mogen schrijven, bepaalt niet de juut!
- Stiekem sollicitanten googelen en ze dan cancelen? Uw naam wordt geregistreerd en doorgegeven!
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
# Home # Boek HvA (Uitverkocht) # Registratie # Contact #
Misdefinitie artikelen
Pagina: 40 / 44: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44

82 Gekke buitenlanders grote racisten (2)
81 Virtueelvaderland.nl waarschuwt voor aanslagen
80 Admin partyflock.nl tegenstander vrije discussie (14)
79 Dommen moeten anoniem kunnen solliciteren
78 Flikkerbond voor anusridders
77 De PvdA kent zijn prioriteiten
76 Multiculturele invasie vernietigt Nederlanders (4)
75 AIVD: "U bent een terrorist" (8)
74 Neo-nazi's tellen (2)
73 Onderwijsraad: "Leerlingen zitten vol rassenhaat" (2)
72 NA doet aangifte: "Jullie kunnen niks bewijzen"
71 NA forum offline na hetse GeenStijl
70 NL, trots en vrij! Moskeeën horen daar niet bij! (21)
69 Rutte: "Onderwijsverloedering voor allochtonen"
68 Smalfout: "Anti-gelovige profs zijn arrogant"
67 50 jaar moskeeën, haat en terreur
66 De apartheid ingevoerd: het allochtonenbos
65 Onderweg naar Mekka
64 Opnieuw linkse fascisten opgepakt
63 Godverdomme, God is voor dommen! (4)

73 # Onderwijsraad: "Leerlingen zitten vol rassenhaat" #
Gepost door Misdefinitie op 10-07-2005 om 19:10.
De onderwijsraad is eindelijk wakker geworden en heeft volgens de Telegraaf in een rapport gesignaleerd dat de apartheid heerst binnen het onderwijs: "Middelbare scholieren vormen steeds vaker groepjes met alleen leerlingen van hun eigen (etnische) afkomst." De raad ziet dit als een groot probleem en dus is het tijd voor het bepleiten van een actie om het geheel weer in het gareel te krijgen.

Waarom is het nu zo'n probleem dat leerlingen tijdens het vormen van groepen ervoor kiezen om leuke vriendelijke mensen in hun groep toe te laten in plaats van mensen uit de andere groep die hun normen, waarden en taal niet eens beheersen? De onderwijsraad geeft daar antwoord op in de vorm van een constatering: "De clubvorming met alleen jongeren van eigen etniciteit leidt onder meer tot agressief gedrag op scholen tegen docenten en tegen vrouwen." De raad moet mij dan toch eens uitleggen waarom er (toen er pak hem beet 20 jaar geleden) vrijwel geen etnische groepen waren maar alleen blanke leerlingen de scholen bevolkten veel minder agressieproblemen waren.

Toch stelt de onderwijsraad dat dit een slechte ontwikkeling is: "Ook leidt het ertoe dat steeds meer clubjes ingericht worden met afkomst als uitgangspunt. Dat mondt weer uit in een verdergaande scheiding tussen verschillende bevolkingsgroepen in de samenleving." Kennelijk zijn bepaalde etnische groepen die lijnrecht tegenover onze Nederlandse cultuur staan niet samen te voegen binnen een samenleving. Allochtone scholieren houden er immers van autochtonen te terroriseren.

Dat uit zich in bizarre situaties:
"Autochtone Amsterdamse leerlingen op lagere en middelbare scholen worden steeds vaker geterroriseerd door antiwesterse Marokkanen en andere allochtone leerlingen."

En het zijn natuurlijk weer die **********:
"Opvallende uitkomst is verder dat vooral Turken en Marokkanen erg aan het radicaliseren zijn."

Vindt de onderwijsraad het nu echt zo vreemd dat de verschillende groepen elkaar niet meer kunnen luchten of zien? U kunt zich afvragen of we op een gegeven moment niet moeten constateren dat bepaalde rassen gewoon niet te mengen zijn. De autochtone bevolking is in Nederland al veel te tolerant geweest. Al decennia lang accepteren ze dit soort terreur van andere etnische groepen. Op een gegeven moment is de maat echter vol en kan je ze niet meer verenigen. Het wordt steeds duidelijker dat denken dat dit soort rassen te verenigen zijn in onze cultuur een illusie is waar zelfs een science-fiction verteller moeite mee zou hebben.

De onderwijsraad blijft echter suggesties doen om de multicriminele samenleving te propaganderen en te verheerlijken. Want ondanks dat we geterroriseerd worden in ons eigen land moeten we blijven werken aan idealen van een stelletje moraalridders die ver ondergedoken zitten van de gevolgen van hun beleid. Zij willen de "rassenscheiding", want zo noemen ze dat, "bij de wortel" aanpakken. De docent moet ervoor zorgen dat zwart en wit niet netjes gesorteerd worden, maar dat er willekeurig leerlingen worden geplaatst in groepen. Dit gaat echter tegen alle onderwijskundige theorieën in.

Het brengt een groot aantal nadelen met zich mee. Leerlingen worden geacht zelfstandig te worden en daar hoort het zelfstandig kunnen vormen van groepen ook bij. Bij veel onderwijskundige werkvormen is het juist de bedoeling dat er een groep gevormd kan worden op basis van expertise. Zo kan een eis zijn dat er in een groep 4 verschillende leerlingen met verschillende leerstijlen zitten zodat ze van elkaar kunnen leren en elkaar in evenwicht kunnen houden. Dat krijg je niet voor elkaar door de klassenlijst van A tot Z af te lopen zoals de onderwijsraad het graag ziet. Leerlingen weten van elkaar het beste hoe ze presteren en nog interessanter: hoe ze met elkaar om moeten gaan.

In een groep geplaatst worden samen met anderen waar mensen van walgen leidt tot verarming van het sociale klimaat. Leerlingen gaan zich steeds harder en professioneler opstellen om het schoolwerk gedaan te krijgen. Dat werk geldt immers voor een cijfer. Nadat het werk gedaan is vluchten ze snel weer terug naar hun eigen vrienden. Steevast klagend over de wantoestanden binnen het projectgroepje. Dat leidt mijn inziens tot meer haat dan de leerlingen zelf de vrije keuze laten. Als de onderwijsraad zijn zin doordrijft zitten leerlingen niet alleen opgescheept met mensen die ze verschuwen, maar zorgen die mensen er ook nog eens voor dat de sfeer tijdens het schoolwerk en hun beoordeling in gevaar komt. Iemand niet mogen is nog te accepteren, maar als iemand ervoor kan zorgen dat een projectgroep een onvoldoende krijgt neemt de woede en agressie juist toe.

De onderwijsraad blijft echter voorstellen om te loten. Hiermee wordt een diploma halen in het reguliere onderwijs steeds meer een kwestie van geluk. Hard werken, hard leren en zelf vooruit proberen te komen wordt in deze maatschappij verboden. Het wordt een kwestie van meeliften, profiteren, onderdanig zijn aan de minderheden en vooral roepen dat u het geweldig vindt om in een groep geplaatst te worden met mensen uit etnische groepen die niet eens hun naam goed kunnen spellen. Iedereen die "De misdefinitie van de HvA" heeft gelezen zal begrijpen waar dat uiteindelijk toe gaat leiden. We houden niet van symptoombestrijding omdat het achterliggende probleem nooit wordt opgelost. Laat de onderwijsraad zelf eens met willekeurige mensen werken. Eens kijken of ze er dan nog voorstander van zijn. Ik heb anders wel een paar suggesties voor ze.
Reacties: 2
Pagina's: 1

Reactie door (gast) op 23-07-2005 om 19:01.
Beste *****,
je vraagt: 'De raad moet mij dan toch eens uitleggen waarom er (toen er pak hem beet 20 jaar geleden) vrijwel geen etnische groepen waren maar alleen blanke leerlingen de scholen bevolkten veel minder agressieproblemen waren.'
Je krijgt in iedergeval van mij ook een reactie: die agressieproblemen waren toentertijd ook op scholen veelvuldig aanwezig; onderling waren de scholen bezig met het pesten tot en met wapengevechten onderling en tegen elkaar; ook menig leraar liep klappen of andere verwondingen op, het was toentertijd zeker niet beter of slechter dan nu. Het enige verschil is een veel zijdige media die dit in beeld brengt tegen een toen een zeer beperkte media en niemand had behoefte om de goede naam van de school, de ouders en de leerlingen aan de schandpaal te nagelen.

Je stelt: 'Allochtone scholieren houden er immers van autochtonen te terroriseren.' Deze subjectieve conclusie kun je logischerwijs niet trekken uit het bedoelde citaat. Anders geldt subjectief ook het volgende: 'autochtone scholieren houden er immers van allochtonen te terroriseren.'
Wat er in grote lijnen werkelijk aan de hand is dat allochtone jongeren zien dat ze met dezelfde opleiding en ook als ze betere resultaten hebben behaald, niet, nauwelijks, met veel moeite en op lagere posities aan de bak komen. Dat frustreerd elk redelijk mens. Deze mensen hebben echt wel door dat in Europa er een sfeer heerst: 'natuurlijk ben je -als het nodig is- welkom, maar je moet niet bij mij in de wijk/groep/project zijn en bijvoorkeur bij een andere organisatie/project gaan werken. Hoevaak en hoelang accepteer je zelf zoiets? Vraag maar eens aan een 'autochtoon' hoe stimulerend het is om voor de zoveelste keer een afwijzing te krijgen op een sollicitatie of promotie!
Overigens, het fenomeen dat één leerling het voorelkaar kan krijgen dat een projectgroep onvoldoende presteerd is volop aanwezig in 'autochtone' projectgroepen bij universiteit, hogeschool tot en met voortgezetonderwijs in alle tijden en gelegenheden.
Leerlingen moeten dus leren om met elkaar om te gaan en dat leer je ook op school. Als op school een samenwerking mislukt, dan ontdek je hopelijk bij de evaluatie dat samenwerken in alle omstandigheden tot betere resultaten zal leiden. In de praktijk moet je daarvoor klaar zijn. Je kunt nu eenmaal in de praktijk 'niet met andere mensen naar eigen keuze even eerdere verliezen goedmaken'. Tenslotte, een autochtoon vindt uiteindelijk een boterham even lekker en voedzaam als een allochtoon. Verschil maken verzwakt en ondermijnd uiteindelijk onze eigen positie.

Vriendelijke groet,
Kees FBoon.

Reactie door Misdefinitie op 23-07-2005 om 19:58.
Ik weet niet hoe het met u zat, maar als wij vroeger een gevecht hadden dan deden we dat met de blote vuist. Er kwamen geen wapens aan te pas. We hadden nog respect voor leraren. De peststatistieken ken ik ook. Minstens 1 op de 25 leerlingen wordt het slachtoffer van ernstige structurele pesterijen. Dat is nog steeds zo. Als uw redenatie zou kloppen dat de media tegenwoordig over dat soort dingen meer rapporteert dan vroeger, dan zouden we dat soort dingen in de media moeten vernemen. De media bericht echter over een totaal "nieuw" fenomeen: etnische minderheden terroriseren ons land. Er wordt niet meer dan vroeger gerapporteerd over zaken die al 25 jaar zo zijn, er wordt meer gerapporteerd over problemen die de laatste decennia ontstaan zijn door allochtonen.

De URL bij de stelling "allochtone scholieren houden er immers van autochtonen te terroriseren" geeft evidentie voor de stelling. Het klopt dus wel degelijk.

Helaas kunt u er gezien de actualiteit niet meer omheen dat die minderheden inderdaad een probleem vormen in ons land. U geeft hiervoor de rechtvaardiging dat zij dat doen omdat ze zich gefrustreerd voelen, maar die rechtvaardiging deel ik niet. U lijkt bijna te suggereren dat we in Nederland een stelletje racisten zijn en dat allochtonen hier bij Gods gratie mogen komen. Onzin, gezien het feit dat we er minstens 3 miljoen hebben binnengelaten in Nederland waarvan het merendeel economische gelukszoekers zijn. Nederland is ontzettend tolerant geweest voor mensen die nu ons land alleen maar kapot blijken te maken. Dat kunnen we niet blijven accepteren.

U geeft verder aan dat zij dat gedrag vertonen omdat ze eens een keer niet worden aangenomen bij sollicitaties. Ik zal u eens wat vertellen: vrijwel iedereen wordt in zijn leven meerdere malen afgewezen voordat hij de juiste baan vindt. Dat is naar mijn idee geen rechtvaardiging om geweld te gebruiken. Mensen die geweld gebruiken zijn van nature al agressief en gebruiken elke tegenslag in het leven om die agressie te uiten.

Kennelijk zit die agressie vaker en veelvuldig in allochtonen. Anders zouden ze niet zo vaak het nieuws halen met geweldsdelicten. Ik rapporteer hier iets dat structureel bij die groepen mensen voorkomt en dat vind ik alarmerend. De media is niet zo eenzijdig dat ze enkel over allochtonen rapporteren. Ze rapporteren ook over Lonsdale jongeren. Al hebben ze zichzelf daarmee in de vingers gesneden aangezien de AIVD een paar weken geleden heeft aangegeven dat deze jongeren helemaal niet gewelddadig en racistisch zijn als werd aangenomen.

Reactie toevoegen
U dient in te loggen om een bericht te kunnen plaatsen.
 Houd het hier netjes. Hartelijk dank.

Misdefinitie
Copyright (c) 2004-2024.

C:\>Misdefinitie\type info.txt
Contact opnemen kan via een e-mail naar info apending misdefinitie.nl.