MisĚdeĚfiĚniĚtie (de ~ (m.), ~s)
1 Politiek correct geformuleerde definitie waarmee men door middel van leugen en bedrog de werkelijke aard van misstanden probeert te verhullen door deze te rechtvaardigen.
- Misdefinitie gaat over misstanden en gedrag van criminelen, radicalen en terroristen.
- Misdefinitie te hard? Bekijk ons op Youtube! Abonneer, reageer en respecteer.
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
# Home # Boek HvA # Registratie # Contact #
Misdefinitie artikelen
Pagina: 13 / 43: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43

614 Onbetrouwbare politieke honden (1)
613 Legale misdadigers verdraaien (12)
612 SOPN-waan volsterkt onrealistisch (3)
611 Paniekvoetbal voor de afrekening
610 Politie waardeloze sukkels (6)
609 Europa's sadomasochisme (4)
608 Extreme daden leren nuanceren
607 "Berberapen" niet te handhaven (1)
606 Onderwijs leidt tot fascisme (7)
605 Overheersing in stapjes (11)
604 Dolk in de rug (2)
603 Bewuste cultuurverzeiking (5)
602 Bevrijd van vrijheid (10)
601 Libertarisme riekt naar anarchie (7)
600 Politiek is niet voor rede vatbaar (2)
599 Europa is ons niet de baas (10)
598 Breivik? Ik zou niet anders willen!
597 Nivelleren? Krijg de kolere!
596 Socialisme valt door de mand (3)
595 Asielbeleid is uitontwikkeld

606 # Onderwijs leidt tot fascisme #
Gepost door Misdefinitie op 26-05-2012 om 23:26.
Het zal niemand ontgaan zijn dat het onderwijs de afgelopen decennia ten prooi is gevallen aan de hersenloze vernieuwingsdrang van idealisten die geloven dat de eenheidsworst die uiteindelijk tot dezelfde diploma's voor iedereen moeten leiden, werkelijk bijdraagt aan de kennis en intelligentie van de mensheid. Kennis en vaardigheden hebben zij vervangen door lijsten met vage competenties, subjectieve beoordelingen en constructies om vooral mensen die het niveau niet gehaald hebben toch aan een papiertje te helpen. Met als gevolg dat er hele verloren generaties ontstaan die niet kunnen rekenen, een slecht taalgevoel hebben en alleen maar het geheugen van hun tablet kunnen rekenen als algemene kennis. De gemiddelde burger zal opmerken dat er goede oplossingen zijn. Ga terug naar de basis en geef leerlingen weer het oude vertrouwde onderwijs in plaats van dat idiote linkse gelul van tegenwoordig. Onderwijsverbetering wordt belemmerd door discriminatie op politieke gezindheid, de drang om kennis te nivelleren en domme experimenten.

De fascistische gedachtemisdaad.

Eerst even een paar gortdroge harde feiten opsommen. Blijkens onderzoek van de onderwijsinspectie, beheersen minstens 12 % van basisschoolleraren en 20 % van de docenten in het voortgezet onderwijs hun vak niet eens op theoretisch niveau. Gaat het om de overige vaardigheden van leraren waaronder het op een correcte en pedagogische manier met kinderen omgaan, dan zijn 60 % van de basisschoolleraren en 70 % in het voortgezet onderwijs daar niet toe in staat. Kortom, meer dan de helft van alle leraren zijn slecht en hebben een desastreuze uitwerking op de ontwikkeling van uw kinderen. De gewone dorpsgek zou roepen: "Schop de allerslechtste leraren uit het onderwijs, dreig de rest met ontslag als ze niet als de wiedeweerga een opleiding gaan volgen en geef de leerlingen de schooltijd die ze verdienen." Was het maar zo simpel. Al die slechte leraren worden natuurlijk aangenomen door slechte schoolleiders. Schoolleiders hebben zo hun eigen mening over wat "slecht" betekent en ontslaan docenten liever om hun mening.

Voordat we het over die mening gaan hebben, willen we u er van te voren nog even op wijzen waar het hier ook alweer om gaat. De kwaliteit en het niveau van het onderwijs is beneden alle peil, onderwijsmethoden deugen niet meer en het merendeel van de leraren verstaan hun vak niet. De oplossing is vrij simpel. De goede oude methoden terugbrengen en ons ontdoen van die slechte leraren. Nu moet u met deze informatie in het achterhoofd even nagaan op welke manier deze discussie ontspoort en hoeveel moeite mensen doen om hun eigen gedrag te kunnen rechtvaardigen. Schoolleiders hebben een wel erg aparte definitie van "slecht". Maatschappijleraar Anand Soekhoe maakte op het Fioritti College in Lisse hetzelfde mee als wat onze beheerder ook vier jaar geleden meemaakte. Hij uitte op internet een islamkritische mening en werd pardoes ontslagen. Persoonlijke meningen in zijn vrije tijd, mogen niet. Discriminatie op politieke gezindheid is net als discriminatie op ras streng verboden. Er staat twee cel op, maar scholen doen het gewoon.

Justitie valt al met een arrestatieteam uw woning binnen als u als cartoonist een tekening maakt waarvan zij vinden dat het onder discriminatie valt, dus hadden we verwacht dat de hele school omsingeld zou worden door politie. Er gebeurt echter niks. Althans, bij de politie niet. Overal op internet, waar iedere toetsenbordmasturbist een mening heeft over zaken waar hij de ballen verstand van heeft, is de publieke opinie al lang en breed be´nvloed door werkloze socialisten die op uw kosten met hun uitkering de boel lopen te rechtvaardigen. "Die docent is gewoon een fascist," wordt er geroepen. "Kritiek hebben op de islam, betekent tweedracht zaaien in de school met alle gevolgen van dien," vinden anderen. "Alle islamieten worden neergezet als barbaars en achterlijk, die man komt er daarom nog heel goed vanaf," klinkt het op diverse populistische fora. Elke keer horen we hetzelfde liedje. Strafbare discriminatie wordt onder de tafel geschoven door de discussie te vervuilen met beschuldigingen, verdachtmakingen en geruchten.

Zouden we een romanschrijver zijn, dan hadden we wat er nu al jaren gebeurt met zelfs de prachtigste fantasieŰn niet kunnen verzinnen. Nederland was ooit een kenniseconomie. We verdienden geld aan hoogopgeleide mensen die over kennis en vaardigheden beschikten die nergens anders in de wereld verkregen konden worden. De linkse grachtengordelelite heeft het land echter overspoeld met hele invasies aan allochtonen die dat niveau qua kennis en taal nooit konden halen. Wat de socialisten deden was vervolgens het niveau van het onderwijs omlaag brengen en de toetsing afhankelijk maken van subjectieve oordelen zodat hun ge´mporteerde achterban aan diploma's kon komen. Later ontdekten ze pas wat voor vernietigende werking dit had voor het onderwijs, maar in plaats van hun fouten te herstellen, ontslaan ze mensen met een te kritische mening om te voorkomen dat hun verderfelijke handelswijze uitkomt. Mensen, u wordt genaaid. U wordt vooral wijsgemaakt dat ontslagen critici een gevaar zijn voor de samenleving zodat ze gewoon kunnen doorgaan.

De consequenties gaan nog veel verder en dat kunnen we duidelijk maken door een vergelijking in de zaak van de ontslagen beheerder van Misdefinitie. Tijdens deze zaak waren er minstens twee docenten. De ene was extreem links, politiek correct en vergiftigde regelmatig zijn leerlingen door zijn eigen gedachtegoed op te dringen aan de klas. Hij was tevens pedofiel. Stiekem gaf hij aan de jongetjes die hij fysiek aantrekkelijk vond hogere cijfers en stond hij extra herkansingen toe als zij hem ook wat extra's boden. Alles gebeurde in het geheim en daardoor werd hij steeds handtastelijker. De andere docent was onze beheerder. Hij wordt belasterd, besmeurd en verdacht gemaakt door hem extreem rechts te noemen, maar is alleen in zijn vrije tijd enkel technisch beheerder van een website waar maatschappijkritische teksten op staan. In de klas was hij altijd neutraal en objectief. Politiek bleef buiten de school. Beide activiteiten werden ontdekt. Het volgende is schokkend, maar waar: die linkse teringpedofiel werkt er nog steeds terwijl onze beheerder ontslagen en kapotgemaakt is.

Is dat even schrikken! Aan strafbare discriminatie wordt niks gedaan, de kwaliteit van het onderwijs wordt nog slechter omdat de inhoudelijk goede docenten om een kutreden worden ontslagen en ze houden liever genadeloze pedofielen het hand boven het hoofd dan ze moeten toegeven dat ze docenten ontslaan om hun politieke gezindheid. Veel vijanden van ons volk raken hierdoor ernstig in de war. Natuurlijk, het zijn idioten die het land veel schade toebrengen, maar zelfs voor mensen met een herseninhoud als dat van een garnaal is het onmogelijk te verkopen dat ze de voorkeur geven aan pedofielen in de doofpot die ook hun kinderen aanranden in plaats van aan goede docenten die hooguit een afwijkende mening hebben die ze alleen in hun vrije tijd uiten. Hoe valt dat in hemelsnaam uit te leggen? Nou, daar hebben ze iets moois op gevonden. Ze maken van gedachtemisdaad een extreme misdaad. In plaats van de waarheid, ontslagen worden om een mening, doen ze tegen iedereen alsof de docent in kwestie is ontslagen wegens fascisme.

De achterliggende drogredenatie is werkelijk te idioot om serieus te nemen. Men stelt simpelweg: "Kritiek op islam is fascisme, want ze zijn echt niet allemaal zo. Fascisme is Hitler en Hitler is miljoenen doden, dus mogen we alles doen tegen die man om dat te voorkomen." Sowieso is het belachelijk dat de term fascist valt voor een man die, we zouden het duizenden keren van de daken willen schreeuwen, alleen maar zijn mening gaf. Iedereen weet dat de term fascisme tegenwoordig gebruikt wordt om het regime, dat achter het vergassen van miljoenen mensen, aan te duiden. Een docent die zijn mening geeft, heeft niemand vergast en gaat niemand vergassen en daarom is de benaming "fascist" een strafbare belediging. Wat vrijwel altijd volgt is een filosofische onzindiscussie over de precieze definitie van fascisme. Nogal zinloos, iedereen hanteert daarbij zijn eigen definities die niet kloppen. Onder fascisme wordt in elk geval onderdrukking, censuur, karaktermoord en sociale uitsluiting verstaan en het ironische is dat juist socialisten fascisme toepassen op mensen met een afwijkende mening.

"Ja maar, een docent die een felle mening heeft over het geloof van anderen, bijvoorbeeld zijn leerlingen, kan nooit meer geloofwaardig zijn." Wel, hoe geloofwaardig is het om een mening te bombarderen tot massamoord-fascisme om de pedofiele linkse beweging die kinderen molesteert in ere te houden? Hoe geloofwaardig is het om een rechtse docent te ontslaan uit angst dat zijn leerlingen er, nota bene buiten schooltijd, achterkomen dat hij een andere mening heeft terwijl het onderwijs stikt van de linkse docenten die continu in de klas hun leerlingen indoctrineren met links gelul? Kijk, we snappen hun standpunt best wel. Zeker 99 % van de leraren is links en dringen hun eigen mening op aan de leerlingen onder dreiging van het geven van lage cijfers. Dat is er zo ingesleten dat zij niet geloven dat er ook docenten bestaan die wel neutraal les kunnen geven. Sterker nog, rechts is met reden neutraal. Elke rechtse docent weet dat hij (sociaal) vermoord wordt als hij zijn gedachtegoed in de klas uit en laat dat daarom echt wel uit zijn hoofd.

Het hypocriete is nog wel dat zij, de linkse elite en hun radicale vriendjes onder moslimkringen, spreken over haatzaaien terwijl zij juist degenen zijn die zich daaraan schuldig maken. De linkse pedofiel kan gewoon doorgaan met zijn praktijken. Evenals al die linkse honden die socialisme onderwijzen op school in plaats van de kennis waar leerlingen echt iets aan hebben. Worden zij gepakt, dan kunnen ze blijven werken of worden ze overgeplaatst. Zonder er ruchtbaarheid aan te geven. De rechtse docent die alleen maar zijn mening gaf, wordt met veel poespas ontslagen. De krant wordt gebeld en zijn naam verschijnt voluit in alle kranten en op internet waardoor hij nooit meer aan een baan komt. Scholen weigeren onze beheerder om de meningen die wij hier neerpennen en denken dat ze er goed aan doen om alleen mensen aan te nemen die niet in Google te vinden zijn. Nog onbekende pedofielen bijvoorbeeld. Door hun haatzaaierij jegens docenten met een andere mening, staan er beulen op om de docent te bedreigen, aan te klagen en te vervolgen.

Alles voor niks.

Goed, de slechte docenten wegsturen lukt dus niet omdat schoolleiders te dom zijn om te kakken en derhalve onder "slecht" het geven van een andere mening verstaan. Een andere manier om de onderwijskwaliteit te verbeteren moet u bekend in de oren klikken. Iedere boerenlul kan dat bedenken. Zorg voor betere lessen. Leid docenten op, zorg dat ze weten wat ze moeten doceren en stel realistische doelen. Kinderen moeten gewoon kunnen rekenen als ze van de basisschool komen, zo simpel is dat. Tegenwoordig bestaan lerarenopleidingen uit een hoop pedagogische kletspraatjes waar zelfs deskundigen het mee oneens zijn. Toekomstige leraren leren op die opleiding niet eens lesgeven en qua inhoud moeten ze het allemaal zelf uitzoeken en u weet, wat u nooit geleerd heeft kunt u ook niet. Vrij logisch voor de gewone man die zijn hersens laat spreken. Zorg daarom voor een verbeterde lerarenopleiding zodat er kennis is. Wel nee, vinden zij, goede leraren en de kinderen iets leren is nergens voor nodig. Laat gewoon iedereen altijd overgaan, vinden CNV Onderwijs en de VO-raad.

Onderwijs is straks niks meer dan een hoop gebakken lucht. Tegen de hele wereld roept Nederland trots dat onze kinderen vanaf 5 jaar naar school moeten, want dan begint pas de leerplicht, en zeker tot 18 jaar moeten leren tenzij ze eerder een diploma halen. In de praktijk is dat diploma geen flikker meer waard. Het onderwijsniveau is al sterk naar beneden gehaald om de multikul, waarin mensen gebrekkig Nederlands spreken, diploma's cadeau te geven. Straks maakt het al helemaal niks uit wat uw kind in de klas uitvreet. Hij moet aanwezig zijn, maar wat hij ook doet, hij gaat toch wel over en krijgt zijn diploma toch wel. Mooi, dan gaan al onze kinderen naar het VWO. Ze krijgen dat diploma gegarandeerd. Al zullen ze er daarna al snel minder blij mee zijn, want als straks iedere droplul een diploma bij een pak wasmiddel krijgt, is er sprake van inflatie en is het diploma waardeloos. Iedereen weet dat een diploma bijzonder hoort te zijn omdat het bewijst dat iemand over kennis en vaardigheden beschikt die niet iedereen zich eigen kan maken.

Onder het goede oude vertrouwde onderwijsregime, moest u zelf alle kennis in uw hoofd stampen en oefenen totdat u een ons weegt om u de vaardigheden eigen te maken. Straks krijgt u uw diploma gewoon voor aanwezigheid en hoeft u niks meer te kunnen. Precies zoals links het graag ziet. Mensen die niks kunnen en te dom zijn om te poepen, hebben de kennis niet om te protesteren tegen de overheid. Ze zien daardoor ook niet het gevaar van de massa-immigratie zodat de linkse overheid daar onbeperkt mee door kan gaan om zich te verzekeren van genoeg islamitisch stemvee om voor eeuwig aan de macht te blijven. Burgers zullen zo dom zijn dat ze enkel keihard werken voor een ander om 's avonds met hun blikje bier voor de televisie te denken dat ze het beter hebben dan de mensen in Afrika. Totdat er nog een hele oude slimmerik die nog niet monddood is gemaakt opmerkt dat er ook nog zoiets als hoger onderwijs is. Met een gegarandeerd gehaald diploma, ongeacht of u over de kennis beschikt, moet de aansluiting op een vervolgopleiding aangepast worden.

Geen probleem, de linkse elite heeft het hbo en de universiteit ook al voor u verkracht met het competentiegerichte leren. Kort gezegd komt het erop neer dat als u zich bij fouten eruit kunt lullen en de begeleiders kunt overtuigen dat u het de volgende keer beter zult aanpakken, u ook daar een diploma kunt krijgen op de makkelijke manier. Dat levert de maatschappij wel incompetente beroepsleugenaars als makelaars, advocaten, ambtenaren en notarissen op, maar dat schijnt niemand te boeien. Bruggen en huizen die in elkaar storten door slechte ingenieurs lijkt ook niemand te interesseren, behalve de eigenaar. Alleen de kosten van de opleidingen zijn nog een klein probleempje. Als alles en iedereen genivelleerd is en alles in handen is van een staat die zijn bevolking met alles kan onderdrukken, is geld steeds vaker een probleem voor de gewone man. Die zou wel eens tegen kunnen stemmen bij de verkiezingen. PvdA'er Plasterk is al begonnen met proefballonnetjes om stemmen te trekken en belooft u gratis technische studies.

Inderdaad, een diploma bij een pak boter gratis en voor niks op kosten van al die sukkels die niet willen studeren, wat wilt u nog meer? Hoe komt deze PvdA-flikker eigenlijk aan dit onzalige idee? Technische studies moeten volgens de PvdA gratis worden om een dreigend tekort aan bŔtatechnici te voorkomen. O ja, even nadenken. Onze beheerder is een bŔtatechnicus die behalve in het onderwijs in de techniek werkzaam had kunnen zijn. Hij moet nu noodgedwongen zijn geld op andere manieren verdienen. Binnen ons netwerk kennen we tevens een heleboel hoogopgeleide bŔtatechnici die ook graag in de techniek hadden willen werken, maar er gewoon geen baan krijgen. Ze hebben de mooiste van de mooiste diploma's. Toch is de waarde van hun diploma ook aan inflatie onderhevig omdat werkgevers steeds meer moeite hebben om een echt diploma van die neppe zooi, die iedereen wel kan krijgen, te onderscheiden. Zijn ze helemaal van de pot gerukt? Onderwijs verkloten ten behoeve van allochtonen, diploma-inflatie veroorzaken, onze mensen weigeren en dan gratis studies uitdelen.

Helemaal gestoord zijn die achterlijke mongolen. Alles doen ze om het gebrek aan kennis van mensen die toch een diploma hebben gekregen aan het volk te kunnen rechtvaardigen. Kunt u niet rekenen? Dan heeft u tegenwoordig gewoon het stempeltje dyscalculie. De Commissie Gelijke Behandeling (CGB) die zich niet wil buigen over zaken van docenten die ontslagen worden op basis van politieke gezindheid terwijl dat wel als strafbare grond voor ongeoorloofde discriminatie in strafwetten genoemd wordt, vindt wel dat niet kunnen rekenen officieel erkend moet worden als handicap en dat het niet geven van extra privileges daarom discriminatie is. Godverdomme, als wij vroeger thuiskwamen met een 4 voor rekenen, dan konden we erop rekenen dat we 4 weken niet meer konden zitten. Hadden we geroepen dat we dyscalflauwekullie hadden, dan kwam er nog een hardere tweede afranseling met een in het water gedoopte riem bij. Stelletje minkukels en domme klootviolen, ga de kinderen neutraal en objectief lesgeven en houd op met dit achterlijke gedoe.

Overweging.

Onrecht, misstanden, daling van het niveau en zelfs ernstige misdaden binnen het onderwijs zoals pedofilie die in de doofpot gestopt worden, zijn zaken waartegen iedere fatsoenlijke burger zou moeten protesteren. Wellicht lezen mensen deze tekst met de gedachte van: "Doe niet zo fucking arrogant. Het onderwijs kampt al tientallen jaren met grote problemen, denken jullie nu echt dat jullie de wijsheid in pacht hebben en wel even met een simpele oplossing komen die alle problemen voorgoed verhelpt?" Ja, inderdaad, dat denken wij. De oplossingen zijn namelijk erg simpel en kunnen door iedereen bedacht worden. Het probleem is helemaal niet zo groot als het wordt voorgesteld. Hele generaties kinderen zijn opgegroeid met de oude methoden van lesgeven die altijd hebben geholpen. Alle generaties tot nu toe konden rekenen, hadden taalgevoel en bezaten een schat aan algemene kennis. Iedereen kent de simpele oplossingen en het feit dat deze niet worden doorgevoerd is geen onwetendheid, maar onwil.

Zeker, denken dat de problemen in het onderwijs te complex zijn om ooit nog te kunnen oplossen, is een hele begrijpelijke reactie. Het verval van het onderwijs is immers al tientallen jaren aan de gang en het ligt voor de hand om te denken dat als simpele oplossingen mogelijk waren, er zoveel mensen zijn die hun deskundigheid hadden aangewend om het te realiseren. De harde waarheid is dat de meerderheid van de mensen in Nederland dat gewoon niet willen. Linkse schoolleiders houden zich liever bezig met het ontslaan van docenten die een andere mening hebben, dan het wegwerken van slechte docenten die inhoudelijk en pedagogisch hun vak niet verstaan. Liever een goede docent die in zijn vrije tijd een politieke mening uit naar de klote helpen dan een slechte docent die de linkse mening van de schoolleider in de klas naar voren brengt, de deur te wijzen. Blijkbaar is school voor rectoren erg politiek. Het is onaanvaardbaar dat repressie en censuur van andere meningen voor een rector belangrijker zijn dan neutrale en objectieve kennisoverdracht.

Was dan verdomme de politiek in gegaan als u als rector zo nodig anderen wil overtuigen van uw politieke gelijk. Wie met kinderen werkt, zal altijd moeten beseffen dat kinderen kwetsbaar zijn en tegen volwassenen opkijken. Als zij op te vroege leeftijd al ge´ndoctrineerd worden, dan zijn ze steeds minder kind en worden ze op zeer jonge leeftijd al klaargestoomd om de linkse leiders na te brullen. Een zeer onwenselijke ontwikkeling. Dat weten ze zelf natuurlijk ook wel, want hun argument om een rechtse docent te ontslaan is altijd hun zogenaamde angst dat politiek in het klaslokaal wordt gebracht. En wat doen ze vervolgens zelf? Juist, de smerige huichelaars. U moet weten dat een rector tegenwoordig geen directeur meer is die hart heeft voor de leerlingen. Hij is een keiharde bestuurder die politiek bedrijft met een eigen dubbele agenda die zo dubieus is dat hij belang heeft bij domoren. Bestuurders die anderen vrijheden ontnemen en leraren en leerlingen verplicht om precies zo te denken als het systeem, moeten zwaar gestraft worden.

Over minstens twee onderwerpen moet u nooit praten als het gezellig of pedagogisch verantwoord moet blijven: religie en politiek. Het zijn twee onderwerpen waarover mensen het nooit allemaal eens zullen worden en waarvoor grote groepen mensen bereid zijn tot fascisme. Onwenselijk en onaanvaardbaar in de buurt van kinderen. Scholen zouden ontdaan moeten worden van iedere vorm van religie en politiek. Onderwijs hoort neutraal en objectief te zijn. Pas als leerlingen alle basiskennis en vaardigheden hebben geleerd en in staat zijn om zelfstandig informatie te onderzoeken op waarheid zonder daartoe gedwongen te worden, kunnen en mogen zij in aanraking komen met zulke onderwerpen en alleen als ze dat zelf opzoeken en willen weten. Helaas is het in werkelijkheid totaal omgekeerd. Scholen worden van oudsher georganiseerd rond religie. Een kenmerk van religie is altijd dwang en fascisme geweest. Kinderen worden door religie gedwongen onzin te geloven en "vijanden" met geweld en maatschappelijke diskwalificatie uit te schakelen.

Kinderen moeten door religie een politieke strijd gaan voeren en worden gedwongen te leren om mensen als objecten te zien die vriend of vijand zijn. Na het ontslag van onze beheerder, kregen zijn leerlingen te horen dat hun leraar een genadeloze racist was die er plezier in zou scheppen om donkere en getinte kindertjes te benadelen, te discrimineren en te fileren. Aan hen werd duidelijk gemaakt dat deze fascist geen enkele medelijden verdiende omdat iedereen wel weet wat er in de oorlog is gebeurd. Door deze koppeling met fascisme, worden kinderen gestimuleerd buiten de school in actie te komen om activiteiten te verrichten tegen de ontslagen leraar. Die leraar is opeens geen mens meer met een gezin met kinderen dat hij moet onderhouden. Die leraar is opeens geen vrij man meer die alleen maar in zijn vrije tijd een website beheerde met meningen die in een vrij land zouden moeten kunnen. Kinderen krijgen de boodschap mee om ontzettend kwaad te worden op de man die alleen maar een mening had. Hitler was slecht, dus hij ook.

Niemand die na zo'n opdracht nog moeite doet om de troosteloze kwaliteit van het onderwijs nog ter sprake te brengen. Waarom zouden ze ook? Ze hebben immers les gehad van een fascist die, zoals gesuggereerd wordt op internet, bijna de kans had gekregen al die kinderen naar de gaskamers te leiden. Zo erg wordt er overdreven. Direct na het ontslag van onze beheerder, kregen we allerlei doodsbedreigingen. Mensen schreven ons dat ze "elders" hadden vernomen dat uw beheerder midden in een volle klas gezegd zou hebben dat hij alle zwarten en Joden naar concentratiekampen zou willen deporteren om hen daar te laten vergassen. Anderen meenden gehoord te hebben dat hij ontslagen was omdat hij ontuchtige handelingen met kinderen zou verheerlijken, want geloven dat een docent wordt ontslagen om een mening, dat gaat er niet in. Dat kan niet in Nederland. Dat bestaat niet, dus moet hij meer gedaan hebben. Nee, hij had niet meer gedaan. Hij had slechts een mening. Die pedofiel, dat was een andere docent. Een linkse docent die nog altijd een gevaar is voor uw kinderen.

Terwijl de goede docenten kapot worden gemaakt om hun mening en overal op internet worden belasterd waarbij die ratten hopen dat er uiteindelijk beulen opstaan die nog een stapje verder durven te gaan, hoeven de schoolleiders in alle commotie niks te doen aan de slechte docenten die gewoon de linkse taal spreken op zijn school. Zijn politieke overtuiging is weer gered. Voortaan zullen alle leerlingen door linkse docenten ge´ndoctrineerd worden. Om een volksopstand te voorkomen, komt de linkse politiek met plannen om iedereen over te laten gaan zodat iedereen een diploma krijgt. Iedereen is dan blij en als iedereen blij is, worden ze nog blijer van een gratis studie en gaan ze nooit het beleid in twijfel trekken. Want zeg nou zelf, als u nooit een diploma had kunnen halen en onder dit systeem opeens doctorandus wordt met een goede baan, dan interesseert de onderwijskwaliteit u echt geen reet meer. Vaak horen we mensen vragen waarom er zoveel onrecht in de wereld is. Het antwoord is: omdat we dat met z'n allen willen en in stand houden.
Reacties: 7
Pagina's: 1

Reactie door Sickofleft op 28-05-2012 om 13:14.
Dat die totale linkse indoctrinatie op scholen wel degelijk een groot probleem is geworden kun je ook mooi zien op fora als Fok en dergelijke.
Geef daar bijv. eens je persoonlijke/eerlijke mening (die gegarandeerd niet past binnen het links correcte denken van de huidige jeugdigen) en haat en verachting zullen vanaf dan je deel zijn. (tot in den eeuwigheid)
Men zal u daar zolang aanvallen, negeren, trollen, etc. etc., totdat u er geen zin meer in heeft.
Ware het niet dat de extreem linkse moderatie u mogelijk al van een permanente IP ban hadden voorzien.
Uiteraard geven extreem linksen (de ware fascisten) zich graag vrijwillig op voor dit soort moderator functies, het hanteren van delete,- en ban-knopjes is daarna het liefste wat zij doen.
De leidingen van scholen en andere linkse instellingen in NL kun je een op een vergelijken met dergelijke moderatoren.
Zij zullen u "wegjorrisen" en bij herhaling van uw oprechte mening, u met plezier "oprotten".
Het is gedwongen tot politiek correct denken of uitsluiting van de maatschappij, de keuze is aan u.
Extreme voorzichtigheid is dus geboden in de buurt van linksmensen.
Laatst heb ik zelf eens tijdens een ontspannen en simpele discussie over maatschappelijke problemen mijn mening (deels) kenbaar gemaakt bij een kleine klant. (discussie over waaraan hier in NL belastinggelden aan worden verbrand)
Mijn visie op die problemen stond hem totaal niet aan en vanaf toen noemde hij mij plots cynisch, negatief, en daarna zelfs erger, een gevaar voor Nederland!
Nooit heb ik meer een opdracht van hem gekregen. (zou ik zelf ook niet meer aannemen trouwens)
Mijn motto blijft:

SICKOFLEFT!

Mijn laatste hoop is nu gericht op 12 september.
Mocht er dan nog niets veranderen zet ik definitief in op emigratie.

Reactie door Misdefinitie (Mod) op 28-05-2012 om 19:11.
Het verschil tussen uw ervaringen met FOK! en de docenten uit het artikel is dat u op dat moment en in die omgeving expliciet uw politieke standpunten kenbaar maakt terwijl de docenten zich juist neutraal opstellen in de omgeving waarin ze zich bevinden. Zij worden verbannen omdat ze ooit ergens anders hun mening hebben gegeven en dat is een hele andere discussie.

Wanneer u echt op FOK! zou willen posten, dan heeft u de keuze om een neutrale naam te nemen en zich te schikken naar de huisregels. U hoeft het niet eens te zijn met die regels, maar die keuze is er. Bij elke klant waaraan u geld wilt verdienen, kunt u zelf kiezen of u de politiek ter sprake brengt. De docenten hebben die keuze niet. Zelfs al zouden zij zich precies zo links gedragen als hun collega's en nooit de rechtse politiek in de school brengen, dan nog worden ze gezien als fascisten.

Keuzevrijheid is belangrijk omdat mensen in verschillende plaatsen anders reageren. Thuis in bed met vrouwlief, doen we iets totaal anders dan met vrienden in een openbare kroeg en dat gedrag wijkt weer extreem af van hoe we ons professioneel op het werk gedragen. Het is onderdeel van de menselijke waardigheid om die verschillende gedragingen geheim en gescheiden te houden van elkaar. Men kan van ons eisen dat we seksualiteit en politiek buiten de school houden, maar niet dat we nooit aan seks of politiek doen.

Reactie door Moswolkje op 28-05-2012 om 22:31.
Ik ben vast en zeker een simpele geest, maar ik ben van mening dat werk en prive gescheiden moeten zijn.
Niet een van onze chauffeurs komt gezellig op visite, met niet een heb ik hyvescontact, en zo hoort het ook.

Links is aso-sluw; je doet "sociaal", twittert er wat op los en o wee.....men speelt meteen rechter en beul als er iemand anders in zijn vrije tijd blijk geeft van een andere mening!
Ik zal wel ouderwets zijn, maar ik vind dat hoerig.

Anderen verraden dus.

Extra opletten...helaas, de tijd van heden ten dagen brengt dat met zich mee.
Als je als ondernemer of werknemer tenminste nog een boterham wilt verdienen.

Maar wat ik in mijn vrije tijd doe...dikke middelvinger voor al die NSBers die anderen erbij lappen.
Wel klote voor betrokkenen...

Reactie door Sickofleft op 28-05-2012 om 23:41.

Wat ik vooral probeerde duidelijk te maken is dat de jeugd, zoals die heden ten dage van scholen komt,
zowat geheel links is ge´ndoctrineerd.
Die zelfde jeugd (totaal zonder levenservaring nog) bevolkt dan zo'n jongerenforum waardoor de maffe situatie ontstaat dat een ander geluid dan het hunne niet meer gehoord mag worden.
Ze zijn gewoon blind en links.
Nergens staat er daar overigens in de regels dat je niet rechts mag zijn.
Daar zal het dus niet aan liggen.
Waar het wel aan gaat liggen is dat je door die linkse community daar uitgekotst wordt vanwege je mening.
Dat Fok niet een werkplek is snap ik natuurlijk ook wel.

Wanneer ik deze website er op na zou houden naast mijn werk in mijn bedrijf en mijn klanten zouden er weet van hebben dan zou ik ook zeker weten minder tot geen opdrachten meer krijgen.
Dat is dus niet alleen leraar gebonden.
Waar het me om gaat is dat alleen een linkse mening nog salonfńhig is.
En dat moet gewoon niet zo zijn.
Maar ja, scholen, multicul centra van Nederland, daarvoor moet je natuurlijk als leraar uit links hout gesneden zijn.
Iedereen gelijk en dat soort onzinpraat.

Reactie door Misdefinitie (Mod) op 29-05-2012 om 00:46.
Dat de jeugd ge´ndoctrineerd wordt en veel websites alleen de linkse mening willen publiceren, ontken ik ook niet. U heeft pas echt een probleem als u na een ban op FOK! voorgoed afgesloten wordt van alle websites op het internet. En dan niet alleen op uw eigen computer, maar op alle computers die u in de rest van uw leven nog kunt benaderen. Dat is het probleem dat hier speelt.

Nee, het is niet leraargebonden, maar omdat een leraar met kinderen werkt, wordt er veel extremer gereageerd.

Reactie door Moswolkje op 29-05-2012 om 20:28.
Mis, is dat echt mogelijk? Afgesloten worden voor altijd???

Waarom wordt zoiets dan niet toegepast op pedo's?
Okee, staat buiten het onderwerp hier maar ik wist niet dat dat mogelijk was.

Reactie door Misdefinitie (Mod) op 30-05-2012 om 00:01.
Ik maakte een analogische vergelijking om te laten zien dat het probleem met FOK! een andere is dan het probleem waarmee ontslagen werknemers kampen. Een ban op FOK! is vooralsnog slechts een ban op 1 website; een ontslag met naam en toenaam op internet is een ban voor de meeste werkgevers. Daarom zei ik ook dat er in het voorbeeld van FOK! pas een soortgelijk probleem ontstaat indien een ban op FOK! in analogie ook een ban voor het hele internet zou betekenen.

Om antwoord op de andere vraag te geven: het is mogelijk om ervoor te zorgen dat iemand nooit meer een internetverbinding op zijn eigen naam krijgt. Dat voorkomt natuurlijk niet alles, maar wel veel. In het buitenland experimenteren ze daar mee. Zie bijvoorbeeld de three-strikes-out discussie in Frankrijk. Meningen en auteursrecht zijn daarbij belangrijker dan het gedrag van pedofielen. Zo zit deze vieze wereld nu eenmaal in elkaar.

Reactie toevoegen
U dient in te loggen om een bericht te kunnen plaatsen.
 Houd het hier netjes. Hartelijk dank.

Misdefinitie
Copyright (c) 2004-2017.

C:\>Misdefinitie\type info.txt
Contact opnemen kan via een e-mail naar info apending misdefinitie.nl.