Mis·de·fi·ni·tie (de ~ (m.), ~s)
1 Politiek correct geformuleerde definitie waarmee men door middel van leugen en bedrog de werkelijke aard van misstanden probeert te verhullen door deze te rechtvaardigen.
- Misdefinitie gaat over misstanden en gedrag van criminelen, radicalen en terroristen.
- Misdefinitie te hard? Bekijk ons op Youtube! Abonneer, reageer en respecteer.
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
# Home # Boek HvA # Registratie # Contact #
Misdefinitie artikelen
Pagina: 41 / 43: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43

55 Indoctrinatiereis fiasco door realiteit
54 Nationale Studiebox: "Stop zinloos VMBO-geweld"
53 Oplichting: E-dentify hosting is kinderspel (56)
52 "Steuntrekkers zijn vieze profiteurs"
51 HvA geeft studiepunten om te spammen (2)
50 2 maal 3 is 4; wiedewiedewiet en 2 is 9 (2)
49 Lapmiddelen voor het onderwijs
48 "Extreem rechts groeit in Nederland"
47 Indoctrinatie in strijd tegen radicaliseren
46 PvdA: "Op naar de zwartenheul"
45 Verdonk: "Deporteren is niet zielig"
44 Donner: "Alleen oprotten als het mij stoort"
43 Maar meneer, wat doet u nu?!
42 Racisme is hier streng verboden (2)
41 Lonsdale-dragers stelselmatig gestigmatiseerd (2)
40 NSB-providers helpen Brein
39 MKB: "Moslims kunnen het wel schudden"
38 Debat met staatsrukker Rutte
37 Protocol om ongehinderd te naaien
36 Week van racisme geopend (1)

53 # Oplichting: E-dentify hosting is kinderspel #
Gepost door Misdefinitie op 17-05-2005 om 23:00.
Update (21 mei 18:30): men kiest bij E-dentify eieren voor hun geld na wat eigenaardige communicatie en besloot om alsnog mijn account gereed te maken.

Update (20 mei 23:45): bij een verzoek aan E-dentify om een door mij betaald ander account bij E-dentify terug online te zetten werd ik gechanteerd door de directeur met "andere stappen". Zij weigeren de klant te geven waar hij voor betaalt zolang dit artikel online staat. Zij krijgen binnenkort een ultimatum waarna er aangifte volgt. Word vervolgd...

Update (20 mei 16:45): ik ontving een mail van iemand uit naam van E-dentify Internet Diensten met de sommatie dit artikel te verwijderen. Zie voor details mijn 3e reactie onder dit artikel.


Op internet kan men relatief eenvoudig gouden bergen beloven aan niks vermoedende klanten. Men neemt een webserver, men plaatst daar wat reclamepraat op en men doet het rondkijkende volk een prachtig aanbod. Dat het aanbod net zoveel waard is als de belofte van een linkse politicus ondervonden honderden klanten van het hostingbedrijf E-dentify Internet Diensten. Zij betaalden om hun website te hosten allemaal enkele tientjes aan een stel kleine kinderen die zich voordeden als bedrijf en werden opgelicht: het geld zijn ze kwijt en hun website is meer offline dan online.

Op hun website suggereert het bedrijf dat de Nederlander veel voor weinig zoekt. Ze krijgen echter weinig voor veel. Het bedrijf pronkt ermee dat ze de websites in Nederland hosten. In de praktijk komt een server als hij offline gaat pas na minstens 1 maand weer online. Dat betekent dat als er iets gebeurt uw website weken tot maandenlang down is. Jawel, we praten hier nog steeds over webhosting.

Ze bieden een in theorie mooi pakket aan vanaf 1 euro per maand. Dat houdt in dat de klant per jaar betaalt, het contract stilzwijgend verlengd wordt en uw mails en brieven om op te zeggen spoorloos verdwijnen. U bent minstens 12 euro kwijt voor de hosting en 10 euro voor een domeinnaam. Dat is 22 euro. Een spotprijs zult u denken. Niks is minder waar. Tegenwoordig is het aanbieden van hosting vanaf 1 euro heel normaal. Nog veel belangrijker is echter: uw website is regelmatig offline. Niet voor een paar uur, maar voor een paar dagen, weken of zelfs maanden. Honderden klanten van E-dentify zijn al een jaar abonnee en waren hooguit een paar weken online. Dat is omgerekend 22 euro per maand! Resellers betalen tussen de 70 en 130 euro per jaar. Hoezo goedkoop?

Verder wordt er geadverteerd met 350 MB schijfruimte. In principe heeft men die ruimte tot zijn beschikking, maar ook hier geldt: als de server bij elkaar hooguit een maand online is, dan heeft u dus 11 maanden geen host. Verder is de schijf regelmatig vol en kan er wekenlang niks opgezet worden. Veel klanten beklaagden zich er op het forum over dat ze slechts 3 MB konden uploaden. Concurrenten bieden voor 1 euro per maand minimaal 25 MB aan die altijd beschikbaar is. 3 MB is 8 keer zo weinig, dus effectief kost het goedkoopste abonnement bij E-dentify 8 euro. Hoezo goedkoop? Een webserver die slechts een aantal dagen per maand online is staat gelijk aan oplichting. Onbeperkte MySQL-databases is 1 van de stokpaardjes. Helaas valt de database net als de servers regelmatig uit.

Kort gezegd: de dienst is het hele jaar door onbruikbaar en de klanten die het betreft zijn niet blij.

E-dentify wast zijn handen in onschuld. Zij wijzen er steeds op dat een aantal servers wel draaien en dat er een heleboel klanten tevreden zijn. Gedupeerden weerleggen deze argumenten door te stellen dat E-dentify klanten, vrienden, kennissen en billenmaten heeft omgekocht om zich positief op te stellen. Verder stelt de heer Wiggers van E-dentify dat ze er alles aan doen om getroffen servers weer snel online te krijgen. Met snel wordt dan minimaal een paar maanden bedoeld. Serieus, ik maak geen grappen. Het betreft hier webhosting waarbij uw website zomaar een paar maanden uit de lucht is. Slachtoffers van deze oplichterspraktijken zijn woedend omdat ze al het hele jaar aan het lijntje worden gehouden. Er wordt van alles beloofd. Beterschap bij nieuwe servers, vergoedingen voor offline maanden en een betere service. Die beterschap en de service is er nooit gekomen en de vergoeding heeft men te zijnertijd reeds over gemaakt op giro 555.

Klanten voelen zich benadeeld en besodemieterd. Vooral de mentaliteit van het bedrijf staat hen erg tegen. Negatieve berichten over het bedrijf worden op fora gecensureerd of met klem tegen gesproken, mensen worden verbannen van het forum en ze worden regelmatig afgesnauwd. Ze krijgen van het bedrijf te horen dat het overmacht is en dat ze dus pech hebben als ze niet online zijn. Op het moment is de bom losgebarsten. Klanten pikken het niet langer. Een van hen stuurde onder andere naar misdefinitie.nl en de forumgebruikers van het E-dentify forum een mail waarin hij klanten opriep om in actie te komen tegen deze door en door slechte webhost. Hiervoor opende hij een topic. Een andere topic werd door een tweede klant geopend. In deze topics wordt het bedrijf helemaal over de kling gejaagd en afgebrand en probeert E-dentify het lijf te redden uit angst voor een televisierapportage.

Ontevreden klanten spuien ook hun gal op webhosters.nl (volgens de website een volledig en objectief webhosting overzicht). Ook hier probeert het bedrijf zelf te redden wat er te redden valt door valse positieve berichten te posten.

Een aantal fora lijken opgetrommeld te zijn om het nieuws te verspreiden. Zo zijn er ook onderwerpen te vinden op webhostingtalk.nl en internetoplichting.nl. Er gaan geruchten dat klanten willen samenspannen om de oplichtingskwestie publiekelijk aan het licht te brengen. Eerder werd er op het forum van E-dentify zelf gedreigd met rechtzaken als E-dentify niet onmiddellijk zijn oplichterspraktijken zou staken en de gedupeerden hun geld terug zou geven.

Zelf lijkt E-dentify er niet zo mee te zitten. Ze hebben hun geld al verdiend en beroepen zich op overmacht en het idee dat een webhoster geen uptime kan garanderen. Dat een product gewoon moet werken komt nog niet in ze op. Laten we hopen op een goede afloop. Anders krijgen onze scholieren dit keer eens niet een strafmiddag op school, maar wordt het een middagje schoffelen in het park. En u weet: in het park gebeuren wel eens rare dingen.
Reacties: 56
Pagina's: 1 2 3

Reactie door Tom Klerks (gast) op 20-05-2005 om 13:06.
Volledig mee eens, vooral de manier waarop ze klanten behandelen is onbegrijpelijk!

Er is sinds kort een nieuwe medewerker en die vind het nu ook al raar wat de eigenaren aan het doen zijn. Ik ben verbannen van het forum, maar niemand kan mij uitleggen waarom. En als ik de eigenaar op bel legt hij de telefoon bruut neer!

De webhost word ook nog eens geleid door een paar minderjarige mensen. Kortom een van de slechste host op het internet!!!

Reactie door Misdefinitie op 20-05-2005 om 14:04.
U bent wellicht verbannen omdat de eigenaren van het forum vonden dat u zich te negatief uitliet over het bedrijf. Censuur viert daar hoogtij en het is enkel de bedoeling dat klanten positief zijn over de servers die het incidenteel wel doen.

Ik heb het idee dat de jongeren die het bedrijf leiden geen verantwoordelijkheidsgevoel kennen en beseffen dat als ze een product aanbieden het product ook daadwerkelijk moet functioneren. Ongeacht de prijs die men ervoor vraagt. Ze gaan met de hosting om alsof het een schoolwerkstuk betreft: weken lang uitstellen en als het erop aan komt prutswerk afleveren.

Hun leraar accepteert dat wellicht, maar honderden klanten die hun website, klanten en bezoekersaantallen vernield zien worden niet. Normaal gesproken zou men begrip kunnen hebben voor hun jonge leeftijd en kunnen besluiten ze niet te hard aan te pakken. Toch betreft het hier gewoon een zakelijke overeenkomst: mensen hebben betaald voor een product dat ze niet gekregen hebben en dat staat gelijk aan oplichting.

Jammer genoeg beseffen ze ook niet dat klantenbinding en tevredenheid van klanten uitermate belangrijk is voor een bedrijf. Daarom verbaast het me dat ze zelfs de meest eenvoudige oplossingen niet willen uitvoeren. Er valt een server uit: kan gebeuren, maar ik zou meteen naar Amsterdam gereden zijn om de server weer online te krijgen. Harde schijf kapot: kan ook gebeuren, maar ze claimen elke dag een backup te maken. Backup corrupt: kan ook nog gebeuren, maar kopieer dan dat gedeelte van de data dat wel beschikbaar is op een nieuwe schijf.

Ze gaan echter doodleuk maanden wachten op een bedrijf dat de data van de kapotte harde schijf probeert te herstellen. Terwijl klanten al weken aangeven zelf backups te hebben. Daar wordt niet naar geluisterd. Klanten worden gezien als domoren die enkel lastig zijn. Jammer, want er lopen wel degelijk professionals rond. Ze hoeven enkel de server aan te zetten met een nieuwe harde schijf en de accounts in te voeren. Maar nee, dat kan niet, want ze geven toch wel toe dat die hele server niet deugt. Op een andere server dan? Dat moeten ze even met hun vriendjes op school overleggen. Tot die tijd geven ze naar eigen zeggen liever 1200 euro uit voor data die wellicht nooit meer terug komt. Nu vraag ik u: kan men voor 1200 euro niet een paar dikke servers neerzetten met een RAID-array om dit soort dingen in de toekomst te voorkomen?

Reactie door Misdefinitie op 20-05-2005 om 14:22.
Een mooi voorbeeld van hoe men bij E-dentify met klanten omgaat is de volgende MSN-chatlog die gepost is door een bezoeker van het Radar-forum:

- Edit: log verwijderd uit privacyoverwegingen -

Reactie door Misdefinitie op 20-05-2005 om 16:48.
Update (16:45): ik ontving een mail van iemand die zich uitgeeft als directeur van E-dentify Internet Diensten die ik u niet wil onthouden. Hij bevat een sommatie om bovenstaand artikel te verwijderen:

---------------------------
Deze mail wordt verstuurd uit naam van E-Dentify Internet Diensten. Het gaat om
http://www.misdefinitie.nl/index.php?nieuws=53&pagina=1.
Dit stuk tekst bevat onwaarheden en laster, zoals het voorspiegelen van lage uptimes. Bovendien zien
wij dit ook als een smaadschrift.
Hierbij geven wij u 24 uur om de tekst te verwijderen.

Wij vertrouwen op uw medewerking.
---------------------------
Reactie van de auteur:

Artikel 261 Wetboek van Strafrecht, Smaad(schrift)

3. Noch smaad, noch smaadschrift bestaat voor zover de dader heeft gehandeld tot noodzakelijke verdediging, of te goede trouw heeft kunnen aannemen dat het te last gelegde waar was en dat het algemeen belang de telastelegging eiste.

Het betreft hier de waarheid en ik streef het algemene belang na. Daarmee is het geen strafbaar feit en dus volgt er geen verwijdering.

Reactie door Apollo (gast) op 20-05-2005 om 18:27.
Als je op het e-dentify forum zou gaan kijken, komen ze er voor uit dat ze de data van die kapotte harddisk wel degelijk zelf nodig hebben, anders weten ze niet meer welke klanten en welke pakketten er op de servers stonden. Ze beweren welliswaar dat ze een groot gedeelte van die data wel hebben, maar daar heb ik persoonlijk mijn twijfels bij.

Reactie door Misdefinitie op 20-05-2005 om 19:58.
Dat komt wel heel amateuristisch over. Relatiebeheer en klantgegevens zijn 1 van de belangrijkste zaken die een bedrijf hoort te beheren. Het is belachelijk dat ze dit soort gegevens enkel op 1 computer hebben gezet zonder zich verder om een backup te bekommeren. Accountgegevens kosten bijna geen ruimte. Een beetje professional kopieert deze gegevens die bijna van levensbelang zijn voor een bedrijf toch minimaal 3 keer?

Uit de informatie die men verschaft op hun forum leid ik af dat ze geen backup meer hebben van de accounts en dat ze de accounts handmatig aan het overtypen / invoeren zijn uit brieven of mails. Waarbij de hoop wordt uitgesproken dat de meeste accounts nog te vinden zijn. De rest van de accounts lijken ze gewoon niet meer te hebben.

Reactie door R.G. (gast) op 20-05-2005 om 21:38.
Wat het backup verhaal betreft, het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat om een zelfde dag beide, de harde schijf & de backups, kapot gaan. Ik denk dus dat het hele "we hebben wel backups maar deze zijn corrupt" uit de duim gezogen is.
Of nog mooier, de backups zijn op dezelfde schijf opgeslagen als de werkelijke accounts.

Het zal mij dan ook niets verbazen als de gedupeerde mensen een deze dagen een bericht krijgt dat de HD niet herstelt kon worden en dat deze mensen contact dienen op te nemen met E-dentify om vervolgens een nieuw account op een andere server te krijgen. Simpel en alleen omdat ik denk dat de HD niet eens weggebracht is.
Want zeg zou zelf, de kosten van het recoveren van deze schijf zijn 1200 euro, dat zou betekenen dat E-dentify de maandomzet van 1200 klanten misloopt om een HD te herstellen, dat is gewoon niet op te brengen voor deze gastjes.

Een persoon die een beetje kan rekenen zou moeten inzien dat E-Dentify het met haar prijzen met een MINIMUM winstmarge moet doen. Ik zeg dat E-dentify "end of story" is zodra de gastjes voor zichzelf moeten gaan zorgen.

Hoe je het verder ook went of keert, E-dentify bestaat uit 3 Oplichters of 3 erg naieve pubers.




Reactie door Misdefinitie op 20-05-2005 om 22:30.
De klanten van die server worden inderdaad op een andere server gezet en moeten contact opnemen als hun account niet "automatisch" aangemaakt kon worden. Ze hebben dan een leeg account tot hun beschikking en moeten maar afwachten of de data hersteld kan worden.

Volgens mij gaat het herstellen van data per hoeveelheid data geld kosten. Daarom is het vreemd dat E-dentify hun klanten niet goed op de hoogte stelt, want stel dat een hele boel klanten gigabytes aan data zelf kunnen herstellen, dan zou E-dentify niet zoveel hoeven te betalen voor het herstel.

Dat het niet leveren van wel betaalde diensten gelijk staat aan oplichting is correct. Hoewel ik het vermoeden heb dat ze er zelf ook heel erg mee zitten en het runnen van een dergelijk bedrijf gewoon niet aankunnen.

De kosten van de dienst maken vrij weinig uit. Als u een reseller account had gehad voor 12 euro per maand, dan had u er net zo goed 4 weken uitgelegen. Ze zouden naar mijn idee gedupeerde klanten hun geld terug moeten geven en de "onderneming" stop moeten zetten.

Na het volgen van een opleiding op het gebied van de ICT kunnen ze het nog eens proberen. Hopelijk met veel meer ervaring, professionaliteit en vriendelijkheid.

Reactie door R.G. (gast) op 20-05-2005 om 23:01.
Inderdaad.

Weet je wat het is. "overmacht" en "niet onze schuld" dat is gewoon onzin als je een bedrijf hebt.

JIJ hoort er voor te zorgen dat je je zooi in orde hebt, als dat om welke reden niet zo is, is dit JOUW verantwoordelijkheid en ik geloof dat de "heren" van e-dentify dat niet helemaal door hebben.


Reactie door Misdefinitie op 20-05-2005 om 23:13.
Op het moment word ik "bedreigd" door de heren van E-dentify. Ze weigeren een door mij betaald account online te zetten en dreigen met het nemen van "andere stappen" als dit artikel niet verdwijnt. Het begint nogal zielig te worden.

Reactie door Apollo (gast) op 21-05-2005 om 00:22.
En dan hebben we het nog niet eens over de gedupeerde mensen die niet 3 keer per dag op het forum zitten, en hier dus niets van weten... Dan komen we weer terug bij het punt waar de grootste heibel allemaal om begonnen is, namelijk het communiceren met klanten...

Reactie door Misdefinitie op 21-05-2005 om 00:58.
Als ze zouden leveren wat ze beloven te leveren en de dienst goed zou functioneren, dan is communicatie eigenlijk niet nodig. Ik communiceer ook nooit met mijn internetprovider of met de gas, water en electra bedrijven. Ik betaal en die bedrijven leveren hun dienst. Communicatie is dan overbodig omdat het gewoon werkt. Naar mijn mening is het feit dat er überhaupt zoveel communicatie nodig is een teken dat E-dentify hun zaakjes niet in orde heeft.

Ik wacht overigens nog steeds totdat mijn account online komt daar. Gelukkig is deze website elders gehost.

Reactie door Roel (gast) op 21-05-2005 om 15:11.
Fantastisch artikel, bravo.

Zit zelf ook bij E-Dentify, en ben meer down geweest als up (nu inmiddels al 2 maanden down). Inderdaad, zoals je zegt, hebben ze 0 verantwoordelijkheidsgevoel. Ze weten totaal niet waar ze mee bezig zijn, en reageren amateuristisch of helemaal niet. Ik heb daarom ook nu besloten om m'n domein op m'n thuisserver te hosten (100kbyte up), en dat bevalt prima! Het enige wat ik nu niet kan is mail verzenden/ontvangen, omdat mijn provider die poorten blokkeert. Maar ik heb nu wel totale controle :D

Reactie door Misdefinitie op 21-05-2005 om 15:40.
Een andere oplossing zoeken voor uw hosting is inderdaad een snelle en doeltreffende oplossing.

Het gaat me niet eens om het geld. Die paar euro's mogen ze qua geldwaarde daar steken waar de zon nooit schijnt. Het is een principe kwestie geworden: ik bestel iets via het internet bij een bedrijf en ik krijg niet waar ik voor betaald heb. Nog steeds betaal ik elke maand, want bij E-dentify betaal je een jaar vooraf. En nog steeds krijg ik niet waar ik voor betaal. Dat valt zeker onder oplichting.

De eigenaren van E-dentify zitten nog in de puberteit, maar tegen de tijd dat dat wegtrekt hebben de meeste klanten allang een andere host gevonden. De Nederlandse consument moet gewaarschuwd worden voor dit soort prutsers.

Ze weigeren iedere vorm van normaal contact en negeren pogingen om normaal tot een oplossing te komen. Dat vind ik persoonlijk erg jammer, want de sympathie naar jongeren die zelfstandig een bedrijf opzetten was wel degelijk aanwezig.

Normaal gesproken zou een bedrijf er alles aan doen om een slecht imago te voorkomen, maar E-dentify probeert dat alleen met leugens en bedrog. Wellicht dat hun leraar op school daar in trapt, maar ik niet.

Indien u zich geroepen voelt om er iets aan te doen, meld dat dan even. We zijn van plan om deze praktijken nog verder in de openbaarheid te brengen.

Reactie door thatshosting.nl (gas op 21-05-2005 om 23:04.
ik wou even zeggen, dat uw artikel echt geweldig is, zit erg goed in elkaar! Proficiat. En ik zou deze pagina er ook nooit afhalen. Ik zit ook nog steeds bij e-dentify met een 750 mb pakketje, maar ik vond het zo bagger dat ik mijn hosting bedrijf maar ben begonnen, verder zeg ik hier niks over, want ik wil absolut geen reclame maken, en dat meen ik.

Ik vind echt dat dit meer in de publiciteit moet worden gebracht, want die kan niet langer zo, je word gewoon weg opgelicht. En dat is een slechte zaak. Ik zou zeggen, nog meer forums openen op sites die veel worden bezocht, of dat we allemaal een banner maken, en deze op onze sites zetten, dat e-dentify oplichters zijn. Eigenlijk ook noet z'on goed idee, want dan krijgen ze wel weer bezoekers. Misschien kunnen we met z'n allen samenspannen om iets te doen tegen e-dentify.

Reactie door Misdefinitie op 21-05-2005 om 23:27.
Er is een e-mailactie gaande. U kunt zich daarbij aansluiten. Mailt u dan even.

Ik heb het artikel niet verwijderd omdat er in het artikel geen onrechtmatige uitspraken worden gedaan. Ik kan me uiteraard voorstellen dat E-dentify er niet blij mee is, maar in wat voor wereld zouden we leven als informatie onder censuur werd geplaatst en de waarheid wordt verhuld onder een laag van leugen en bedrog? Goedkope hosting blijkt niet wat het prendeert te zijn: de faciliteiten van gratis hosting + wat extra's, want voor dat extra's betaalt u immers. Mede daardoor is het geschikt voor deze website om erover te publiceren.

Na alle "emotionele" argumenten bekeken te hebben en nadat ik heb moeten aanhoren dat men toch echt wel het beste voor heeft met de klanten is "je best doen" wellicht niet genoeg. Dan moeten ze hun conclusies trekken. Natuurlijk zijn er meer bedrijven die klanten het gevoel geven dat ze oplichten en natuurlijk zijn er ook veel meer slechte hosters, maar op een gegeven moment moeten zulke zaken maar eens naar buiten komen en dan wordt er als case een bepaald bedrijf genomen.

Ik ben er niet op uit om een bedrijf kapot te maken. Wel wil ik graag aandacht voor dit soort zaken waar de consument vaak machteloos tegen staat. Ik moet zeggen dat het wat E-dentify betreft best geholpen heeft: ze maakten opeens haast met het regelen van vervangende webruimte voor een paar honderd mensen.

Dus leveren dit soort artikelen concreet iets op. Dat alleen al motiveert me om door te gaan met deze website. E-dentify zal er ook van geleerd hebben. Namelijk de wijze les dat men klanten niet zomaar kan behandelen als oud vuil, maar dat een professionele houding en klantvriendelijkheid gewenst is. Ze zouden dit artikel en de reacties daarop moeten zien als leerproces om hun diensten te verbeteren.

Reactie door Gerard N. E-Dentify op 22-05-2005 om 00:31.
Graag zie ik dat die hele post met die log verwijderd word hier.

Overigens doe ik mijn best om de support zo goed mogelijk te laten verlopen, op de servers heb ik zelf geen invloed. Het enige wat ik doe, is een service restarten als ie niet werkt.

Het accounts creeren was een idee van mij, na vele mailtjes.

Overigens zou ik de eigenaar van ed.op.radar@gmail.com even advisiseren met zijn/haar eigennaam te mailen. Staat wel zo professioneel nietwaar?

Reactie door Misdefinitie op 22-05-2005 om 00:47.
Wat is uw probleem met de "log"? Er worden geen namen in de "log" weergegeven. Daarmee is het hooguit een opgevangen quote geworden.

Niemand beweert dat u uw best niet doet. Indien u van mening bent dat wat hier staat niet op u van toepassing is, dan hoeft u het zich ook niet persoonlijk aan te trekken.

Het creëren van nieuwe accounts is een goede stap geweest. Helaas wel pas na vele mails en talloze suggesties (van onder andere mezelf) op het forum van E-dentify. Er bestaat een vermoeden dat men geschrokken is van de commotie en toch iets geregeld heeft voor de klanten. Ik denk dat u het zelf ook raar vindt wat de eigenaren van E-dentify aan het doen zijn. U wilde wellicht meteen na de crash de accounts aanmaken in plaats van over 4 weken.

Verder merk ik op dat het door u gegeven e-mailadres niet door ons in gebruik is. Ik mail en post altijd herkenbaar met mijn eigen naam. Eventuele vendetta's met boze klanten zult u zelf moeten oplossen.

Reactie door Gerard N. E-Dentify op 22-05-2005 om 01:02.
Dat mail adres is van iemand die ook niet blij met ons is, misschien dat hij hier ook zich melde. (Ik weet wel wie het is, maar zet zijn naam hier niet neer.)

Het mag dan wel een quote zijn, maar liever heb ik zulke dingen niet online staan. U zou het zelf waarschijnlijk ook niet prettig vinden als een gesprek van u zelf online staat.


Ik hoop zelf natuurlijk dat we niet op TV komen. Dit zou wel iets negatiefs zijn om je bedrijf te promoten natuurlijk, (maar kan ook averechts werken, mensen die denken, goh die 22 euro per jaar is niks, dat ga ik testen!).

Overigens krijg ik nog veel meldingen van mensen die de mail van ed.op.radar@gmail.com niet leuk vinden te ontvangen, zij zijn wel te vreden over de hosting. Maar dat heeft met deze site niks te maken. Maar ik denk wel, dat hij wel E-Dentify zwart wil gaan maken.

P.S. Natuurlijk is op Diana allang de backup functie in werking gesteld! (En we gebruiken nu een andere manier van backuppen, dit zal ons geen 2de keer overkomen.)


Reactie door Misdefinitie op 22-05-2005 om 01:15.
Ik heb op uw verzoek de chatlog verwijderd uit de reactie. Het is aan te raden om in het vervolg iets zorgvuldiger met prive-gegevens om te gaan.

Wellicht leest de verzender van de e-mails uw reactie en zal hij de mensen die de mails niet op prijs stellen niet meer lastig vallen.

Reacties: 56
Pagina's: 1 2 3

Reactie toevoegen
U dient in te loggen om een bericht te kunnen plaatsen.
 Houd het hier netjes. Hartelijk dank.

Misdefinitie
Copyright (c) 2004-2017.

C:\>Misdefinitie\type info.txt
Contact opnemen kan via een e-mail naar info apending misdefinitie.nl.