Mis∑de∑fi∑ni∑tie (de ~ (m.), ~s)
1 Politiek correct geformuleerde definitie waarmee men door middel van leugen en bedrog de werkelijke aard van misstanden probeert te verhullen door deze te rechtvaardigen.
- Misdefinitie gaat over misstanden en gedrag van criminelen, radicalen en terroristen.
- Misdefinitie te hard? Bekijk ons op Youtube! Abonneer, reageer en respecteer.
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
# Home # Boek HvA # Registratie # Contact #
Misdefinitie artikelen
Pagina: 22 / 43: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43

435 Draaikonten en hielenlikken (2)
434 Rassenrellen door multikul
433 APK vol verkooppraatjes
432 Terrorisme met racistisch motief (1)
431 Misdefinitie.nl wenst u een verbodloos 2010 (1)
430 Individualisme tegen socialisme
429 Halsema de klimaatonnozelaar (1)
428 Islamisering valt niet te ontkennen (4)
427 Callcenters teisteren consument
426 The amazing Retesmaad (6)
425 Ongewenste effecten multiflauwekul (1)
424 Pedosmet op discriminatiewetgeving
423 Stormfronter bestraft door varkensvoer
422 Rekeningrijden naar alternatieven
421 Leren van demoniseren
420 Boekhandels veredelde dozenschuivers
419 Voor jongeren hun eigen bestwil (1)
418 Vijf jaar berberapen, kakkerlakken en debielen
417 "Ik haat buitenlanders!"
416 Hersenloze trollen zonder inhoud

422 # Rekeningrijden naar alternatieven #
Gepost door Misdefinitie op 17-11-2009 om 23:45.
De ontwikkeling van een totalitaire politiestaat kenmerkt zich door de hersenloze invoering van volstrekt nutteloze maatregelingen die er objectief gezien enkel voor zorgen dat de overheid meer controle krijgt over onschuldige burgers. Altijd worden deze maatregelingen gerechtvaardigd met vage begrippen die gebaseerd zijn op leugens. Neem de invoering van de verplichte vingerafdrukken in uw ausweis. Zogenaamd bedoeld om vervalsingen tegen te gaan zodat terroristen geen kans hebben, maar wie Hare Majesteit naar de eeuwige maagden wil blazen rijdt met een lulverhaal zo het paleis binnen. Telecomgegevens worden massaal opgeslagen terwijl echte criminelen hun data versleutelen en pedorechters hun kinderporno verbergen op geheugenkaartjes. Desondanks heeft de overheid alweer een nieuwe maatregel verzonnen. Spionagekastjes in elke auto die al uw geheime bezoekjes opslaan. Rekeningrijden is het zoveelste gedrocht van de socialistische heilstaat om u geld af te persen en totalitaire controle te verkrijgen.

Milieu- en fileleugens.

Voor de linkse machthebbers met het IQ van een zandkorrel in de woestijn lijkt het een simpele uitgemaakte zaak. Autorijden vinden zij vies. Het zou namelijk het milieu verneuken en zorgt voor een miljoenenschade in de vorm van files. Minister Eurlings van Verkeer en Waterstaat (CDA), introduceert daarom het zoveelste linkse nivellerende project van dit afschuwelijke kabinet onder de noemer rekeningrijden. De bedoeling is om met een tarief per kilometer de automobilist net zo lang uit te knijpen tot hij van ellende niet meer in de auto kan stappen. Met als gevolg dat er minder auto's rijden en er meer geld overblijft voor linkse hobby's. Bijkomend voordeel van minder auto's op de weg zou het verminderen van files zijn. Twee vliegen in een klap. Zoals altijd vergeten ze echter voor het gemak dat hun ideeŽn gebaseerd zijn op waardeloos socialistisch drijfzand. Beter milieu, minder files, eerlijk systeem, veilig en privacybewust zijn stuk voor stuk linkse leugens die makkelijk ontkracht kunnen worden.

Sinds propaganda over het verdwijnen van de ozonlaag in de jaren '80 en '90 van de vorige eeuw door veel mensen niet meer serieus genomen wordt, heeft de milieumaffia de klimaathysterie weer doen oplaaien door de CO2-uitstoot als nieuw gevaar te classificeren. "Goed voor het milieu" is daarmee weer een zogenaamd "argument" geworden waarbij ze eisen dat niemand dat ter discussie stelt. De redenering luidt dat een goed milieu essentieel is voor het leven, het leven het allerbelangrijkst is en dat degene die het ergens niet mee eens is vast en zeker een gek is die geen hart heeft voor het milieu. Debiele linkse spetterpoep-bullshit die enkel gebaseerd is op een misplaatst beroep op emoties. Natuurlijk is het milieu van belang, maar dat betekent niet dat iedereen die beweert dat iets goed is voor het milieu per definitie gelijk heeft. De feiten spreken links tegen. De kilometerheffing treft voornamelijk schone auto's.

Vrachtauto's vervuilen en rijden meer dan personenauto's, maar hebben een lager tarief. Motorfietsen krijgen geen kastje. Oldtimers hoeven de toorn van de milieuradicalen eveneens te vrezen. Hoewel het oude vieze troep is, vindt Eurlings dat dat gewoon moet kunnen. Daar gaat hij dan met zijn milieuargument. Gore stinkende roestbakken uit de jaren '70 en '80 mogen de boel blijven vervuilen terwijl voor moderne auto's, die veel en veel schoner zijn, dikke euro's moeten worden afgetikt onder het mom "beter voor het milieu". Eurlings, houd u malle moer voor de gek. Een regeling die slecht is voor schone auto's en vuile auto's niet belast, is niet beter voor het milieu. Hybride auto's stoten nog veel minder CO2 uit en elektrische auto's niks. Typisch linkse retoriek: voor de schone auto's betaalt u het meest. Rekeningrijden is gewoon een ordinaire belastingmaatregel.

Kennelijk hadden ze door dat het milieuargument snel van tafel geveegd kan worden, dus richten ze zich op een bedenkelijk "voordeeltje". Minister Eurlings belooft kortere files op het niveau van 1992. Pure speculatie. Nergens is hij op af te rekenen. Rot hij soms op als we straks toch weer een file tegenkomen? Verklaart hij het christenfundamentalisme, dat steeds meer op socialisme gaat lijken, dood als het mislukt? Natuurlijk niet. Eurlings belooft en u gelooft. Althans, dat eist hij van u. Volgens hem zou het aantal gereden kilometers met 15 % dalen en gaat het aantal files verminderen met 58 %. Uit de duim gezogen onzin die in geen enkel respectabel onderzoek terug te vinden is. Gebaseerd op het idee dat als ze mensen aan de ballen de bankschroef aandraaien, ze minder geneigd zijn in de auto te stappen. Een totaal verkeerde veronderstelling. Veel automobilisten zitten gedwongen in de auto voor hun werk en zullen blijven rijden. De kosten worden verhaald op werkgevers.

Laat een ding heel duidelijk zijn: besparen door de levensstandaard drastisch te beperken is te belachelijk voor woorden. Natuurlijk kunnen we energie besparen door alle lampen uit te draaien of onze ogen te verpesten door spaar- en ledlampen. Uiteraard kunnen we de ozonlaag sparen door zonder deo te spuiten als smerige honden in de trein te stappen. En vanzelfsprekend kunnen we de CO2 uitstoot verminderen door autorijden zo duur te maken dat niemand meer fatsoenlijk naar zijn werk kan gaan. Op zo'n manier de levensvreugde uit het leven halen is onacceptabel. Mensen noemen al het probleem dat ze oma niet meer gaan bezoeken of stoppen met vrijwilligerswerk omdat het onbetaalbaar wordt. Leuk hoor zo'n besparing, maar dat is geen leven. De kunst is juist om een oplossing te zoeken voor het fileprobleem die normaal kan worden ingevoerd. Rekeningrijden is ondragelijk. Eurlings zegt dat de meeste huishoudens er niet op achteruit gaan. Een keiharde leugen: achteruitgang is het doel van deze operatie.

Feitelijk komt het er immers op neer dat we significant minder kunnen rijden voor hetzelfde geld of significant meer moeten betalen om hetzelfde te kunnen als we nu doen. Hoe hij het ook wendt of keert: we worden grandioos genaaid. Misleidende cijfers moeten u het gevoel geven dat ze het heus wel goed hebben opgelost. Zo zou 59 % er niet op achteruit gaan. Volledig uit de lucht gegrepen. Wie vallen onder die 59 %? Zakelijke rijders rijden het meest en gaan er veelal niet op achteruit omdat hun werkgever gewoon iets meer moet gaan betalen. Die rekenen het vervolgens door aan de consument. Mensen die niet rijden horen wellicht ook tot die groep. Zij rijden niet en betalen minder. Niet niks, want provincies mogen wegens het vervallen van opcenten op de motorrijtuigenbelasting extra belastingen heffen op iedereen. Mensen die veel minder gaan rijden vallen er misschien onder. Al raken zij iets kwijt. Kortom: die 59 % ging er sowieso niet op achteruit en de overige 41 %, bijna de helft, is besodemieterd door deze linkse minister.

Zelf rijdt meneer de minister in een dure slurpbak met chauffeur op kosten van de belastingbetaler, maar dat mag kennelijk de pret niet drukken. Hij vindt het een volstrekt eerlijk systeem. Vooral omdat u gewoon veel minder kan met uw geld en het dus een ordinaire belastingverhoging is. Met holle retoriek proberen ze dat te verbergen. Zo zouden ze niet het bezit van de auto maar het gebruik belasten. Hoort u wat ze zeggen? Bezit, hier verward met ons eigendom, belasten is sowieso te achterlijk voor woorden. Laat staan dat ze dat gaan gebruiken om een andere belasting te rechtvaardigen. Forenzen met een modaal inkomen die ver moeten reizen voor hun werk, zijn bijvoorbeeld gewoon de lul. "Ja maar, de Belasting van Personenauto's en Motorrijwielen (BPM) en de motorrijtuigenbelasting (mrb) gaan in ruil daarvoor toch verdwijnen? Dikke lul. Een koekje uit eigen doos. Twee vaste belastingen die hetzelfde waren gaan verdwijnen en er komt een duurdere variabele belasting voor terug.

"We gaan niet meer betalen maar anders betalen," zeggen ze dan. Een drogredenatie in de categorie we bestellen en betalen een JSF, maar kopen hem niet. Zijn ze daar allemaal stom? Aan BPM en mrb zijn mensen gemiddeld 800 euro kwijt. Rijdt u zo'n 13.000 km, niet bepaald veel, dan is dat met het nieuwe systeem al 900 euro. Is dat verdomme niet meer? Of rekenen wij met andere euro's dan Eurlings? Bijvoorbeeld met die euro die 2,20371 gulden waard zou zijn en dat na links gekonkel stiekem niet bleek te zijn?! Men begint met 3 cent per kilometer. Later wordt dit 6,7 cent. Wie garandeert ons dat als we in de toekomst weer een links kabinet krijgen, het niet richting het eurokwartje van Bos gaat? Eurlings tracht de burger gerust te stellen met het idee dat het geld nu wel naar de infrastructuur gaat. De leugenaar. Vertel de burgers eerst eens wat er met al het betaalde geld is gebeurd. We betalen al 70 % accijns op brandstof waarvan slechts 11 % naar de infrastructuur is gegaan!

Ja, dat hoort u goed. Ruim 70 cent per liter brandstof is fucking belasting in de vorm van accijns waarvan slechts 7 cent naar de infrastructuur gaat. Niet eens naar de wegen, maar de hele infrastructuur in Nederland. Al tientallen jaren betaalt u als automobilist minstens 60 cent per liter aan het Ministerie van FinanciŽn dat het misbruikt voor links hobby's. Terwijl de wegen op dit moment van ellende uit elkaar vallen. Geen wonder dat automobilisten de leugens van de linkse politiek wantrouwen. Minder files, beter voor het milieu en gelijkblijvende kosten zijn pure leugens om het erdoor te drukken. Elke keer flikken ze het weer om het u te beloven en elke keer blijkt dat ze u genadeloos bedonderen. Straks kost elke omweg extra geld en heeft zuinig rijden geen zin meer omdat u toch wel betaalt. Wat ze u eveneens niet vertellen is dat als het onvoldoende oplevert, ze weer iets anders verzinnen. De politiek is volstrekt onbetrouwbaar. Hier mogen ze nooit mee wegkomen.

Voort blijkt dat ze gegevens achterhouden om uw hoofd niet op hol te brengen. De invoering van het rekeningrijden kost 4 miljard. Tellen ze niet mee. Precies het bedrag dat ongeveer overeen komt met de besparing op de AOW vanwege de verhoging van de AOW-leeftijd. Ruim 4 keer zo weinig als de 16 miljard aan belastingontduiking door grote bedrijven die van de overheid best mogen frauderen. Het tarief voor rekeningrijden is gebaseerd op CO2 uitstoot. Zeggen ze. Zodra de hysterie weer aanslaat gaat het tarief omhoog. Eurlings ontkent en zegt dat een wet dat gaat uitsluiten. Onzin. De politiek maakt wetten en kan het weer veranderen. Bovendien is het verhaaltje van de CO2-uitstoot nogal dubieus: wie in een elektronische wagen rijdt betaalt toch. Spitsheffingen zijn niet redelijk voor hen die geen alternatief hebben. Wie geen nieuwe auto kan kopen heeft geen voordeel. Buitenlanders betalen niet. De meeste mensen ondervinden enkel nadelen.

Totalitaire controle.

Behalve dat er niks deugt aan de argumentatie om het rekeningrijden in te voeren, is een groot minpunt de schending van privacy die het systeem oplevert. Iedereen krijgt straks een spionagekastje van de overheid in de auto. Eurlings ontkent dat er sprake is van een privacyschandaal. Het kastje zou enkel het aantal kilometers doorzenden en de richtlijnen van het Centraal Bureau Persoonsgegevens (CBP) zouden doorgevoerd worden. Zeer gevaarlijk. Hij maakt gebruik van een hele oude truc. Het systeem waar zoveel weerstand tegen is eerst licht invoeren zodat het al zoveel kost dat we niet meer terugkunnen. Daarna kunnen ze stapje voor stapje verder gaan aangezien ze het grootste probleem, overal een kastje in de auto, al overwonnen hebben. Zo ging het in de oorlog ook. Eerst bouwen en later protesteerde niemand meer. Is er niemand die kan bedenken wat er straks gaat gebeuren? Die kastjes gaan steeds meer opslaan en de overheid gaat steeds meer uitlezen.

Denk aan hoe het is gegaan met al die andere linkse hobby's. Massaal "nee" zeggen tegen de Europese Grondwet, maar die is er gewoon gekomen. De bekende vastgenaaide gele sterren zijn weer ingevoerd door een verplichte ausweis en vingerafdrukken in het paspoort. Internetgegevens worden voor minstens een half jaar opgeslagen. Rond de jaren '60 nam links een handje vol allochtonen naar Nederland en nu zijn het er 3 miljoen. 200 miljard verspild aan immigratie, 100 miljard aan banken en sinds de oprichting van de PvdA 65 keer 200 miljard minus het geld dat in Nederland gestoken is. Zonder links hadden we nog honderden jaren de files kunnen oplossen door extra wegen te bouwen in plaats van deze onzin. Om geld gaat het allang niet meer. Er is geld genoeg. Stoppen met verspillen is voldoende. Opvallend is dat de overheid weer voor totalitaire controle kiest. Nu protesteert u matig, maar waar was u tijdens de invoering van de verplichte vingerafdrukken?

Veel mensen beseffen niet hoe gevaarlijk overheidscontrole kan zijn. Niemand weet precies wat het kastje opslaat en doorzendt. Nu zijn dat nog de kilometers. Straks de locaties waar u geweest bent. Bent u meteen verdachte indien u toevallig vlakbij een plaats delict reed. Of u komt nooit meer aan het werk bij overheidsdiensten omdat u net als Rob Oudkerk (PvdA) naar de hoeren ging. Analisten kunnen uw gedrag gaan koppelen aan statistieken waardoor u sneller verdacht wordt van misdrijven tegen de maatschappij. Totdat ze bij de gedachtemisdaad komen. Gaan ze nog verder, dan bouwen ze microfoons en een camera in het kastje. Zodat u zelfs in uw auto niet meer kunt zeggen hoe kut u het vindt dat er steeds minder Nederlanders wonen. Dat het voor de politiek menens is blijkt wel uit het feit dat Eurlings een zware straf zet op niet werkende kastjes: 6 maanden cel of 18.500 euro boete. Wilt u in zo'n politiestaat leven? Stop het socialisme voordat het te laat is!

Overweging.

Emotioneel een beroep doen op het milieu getuigt van huichelarij. De meest vervuilende wagens vallen buiten het systeem. Roepen dat het files vermindert is gebaseerd op sprookjes. Niet op wetenschappelijk onderzoek. Roepen dat het een eerlijk systeem is zal een langere neus moeten opleveren dan Pinokio ooit heeft gehad. Meer betalen voor minder is namelijk niet eerlijk. Zeggen dat er geen sprake is van een totalitair systeem is moedwillige ontkenning van de feiten. Het spionagekastje werkt voor 99,9 % van de mensen als een blackbox. Het hangt in de auto en slaat van alles op. Zonder dat we weten wat dat precies is. Eerst zal er niet veel aan de hand zijn, maar de geschiedenis leert dat socialisten al snel fascisten worden. Ooit hebben we gezegd dat dit nooit meer mocht gebeuren. Scenario's zoals beschreven in het beroemde boek 1984 werden lachend weggehoond. Zover zou het heus niet komen in Nederland. Binnen 15 jaar zijn er door linkse kabinetten zoveel fascistische maatregelingen ingevoerd dat we nu aan de noodrem moeten trekken.

Van organisaties kunnen we niks verwachten. De VerkeersInformatieDienst heeft zich al overgegeven en wil zelfs een hoger tarief dan is voorgesteld. Wouter Bos kreeg meteen een stijve piemel en begon alvast voor een hoger tarief te pleiten. BOVAG en RAI juichen de kilometerheffing van harte toe. Bedrijven staan als NSB'ers in de rij om het in te voeren. Voor een beetje geld verkopen ze hun ziel aan de duivel. Capgemini plant zelfs een verborgen massaontslag in de vorm van een illegale reorganisatie om geld vrij te maken zodat ze kunnen meedingen naar de opdracht om de kastjes in te bouwen. Werkgevers vinden het allemaal wel best zodat het hen geen geld kost. Met andere woorden: u kunt binnenkort naar uw reiskostenvergoeding fluiten. Wat doet het volk? Ze jammeren en zijn zelfs bereid nog meer accijns te betalen op hun brandstof. Grote bedrijven laten zich uit eigen belang door de linkse kliek inpakken. Iedereen die hieraan meewerkt verdient een boycot.

Eurlings stelt dat rekeningrijden noodzakelijk is omdat er geen alternatieven zijn. Die zijn er wel degelijk. Het van belang om te erkennen dat Nederland vol is. Schop criminelen terug naar hun eigen land en er is weer genoeg ruimte. Fileprobleem opgelost. Willen we dat mensen minder rijden, dan moeten we ze niet afpersen, maar in een goede positie brengen. Zorg dat mensen dichter bij huis kunnen werken. Stel regels op voor sollicitaties. Spookvacatures moeten strafbaar worden en bedrijven moeten uit de eerste 2 sollicitanten binnen een week iemand aannemen. Maak een landelijke database met vacatures en zorg dat de regels eenvoudig worden zodat mensen makkelijker kunnen wisselen van baan. Draai vervolgens die belachelijke versoepeling van het ontslagrecht terug. Daarna kijken we naar de infrastructuur. Die stamt uit de jaren '60. Uitbreiden die capaciteit. Wegen bouwen, treinrails aanleggen en tunnels boren.

Dit kunnen we makkelijk betalen door de belastingen grondig te hervormen. Van alle belastingen die de automobilist betaalt, wordt slechts 11 % gebruikt voor de wegen. De overige 89 % wordt gebruikt aan linkse hobby's. Weg ermee. We hebben genoeg islam in Nederland, de verplichte vingerafdrukken moeten worden teruggedraaid, geld uitgeven aan privacyschending moet verboden worden, we betalen niet meer het meest aan Europa, weg met ontwikkelingshulp en geen snoepprivileges meer voor allochtonen. Met die besparing kunnen we de genoemde 11 % voor de infrastructuur naar 25 % brengen. Levert 3 keer zoveel op als rekeningrijden en bovendien kunnen we meer doen. De BPM en mrb zijn twee dezelfde belastingen voor hetzelfde. Dat mag niet. Weg ermee. Het kwartje van Kok komt terug in uw portemonnee. Brandstof wordt hooguit 70 cent per liter in plaats van 50 cent + 70 cent accijns. En die spionagekastjes? Stop die kastjes maar in de reten van de linkse politici. Dan zullen wij hen eens dag en nacht monitoren.
Reacties: 0
Pagina's: 1

Reactie toevoegen
U dient in te loggen om een bericht te kunnen plaatsen.
 Houd het hier netjes. Hartelijk dank.

Misdefinitie
Copyright (c) 2004-2017.

C:\>Misdefinitie\type info.txt
Contact opnemen kan via een e-mail naar info apending misdefinitie.nl.