Mis·de·fi·ni·tie (de ~ (m.), ~s)
1 Politiek correct geformuleerde definitie waarmee men door middel van leugen en bedrog de werkelijke aard van misstanden probeert te verhullen door deze te rechtvaardigen.
- Misdefinitie gaat over misstanden en gedrag van criminelen, radicalen en terroristen.
- Stop de #CancelCultuur! Stelletje moraalnarcisten, u bent geen beter mens als u mensen uitsluit vanwege hun politieke gezindheid.
- De vrijheid van meningsuiting is absoluut! Wat wij mogen schrijven, bepaalt niet de juut!
- Stiekem sollicitanten googelen en ze dan cancelen? Uw naam wordt geregistreerd en doorgegeven!
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
# Home # Boek HvA (Uitverkocht) # Registratie # Contact #
Misdefinitie artikelen
Pagina: 38 / 44: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44

122 Alleen autochtone jubelaars worden bestraft
121 "Neo-nazi" Smit vaker bedreigd na demonisatie
120 Laetitia Griffith: "Amsterdam is asociaal"
119 Rechters steunen moslimterrorisme
118 Rutte: "Studenten zijn luie flikkers"
117 Inholland: "Bachelor of fascism"
116 Neuken en agressief zijn doe je zo
115 Nederland heeft een kort lontje
114 Plagiaat is stout; vermeld altijd de bron!
113 Automutilatie groot probleem onder scholieren (5)
112 PRDV: "Sinterklaas kapoentje..."
111 De VVD neigt naar het fascisme
110 Nederland: "Opgerot met die illegalen"
109 Schriemer: "Kanker-Marokkanen gediscrimineerd"
108 Medewerkers callcentra straks criminelen
107 Nicolaaslyceum: "Ontslag na strafkampregime" [2]
106 Friesland wil meer boeven
105 Gefeliciteerd googlelaars! [Update 2]
104 Racisme toegestaan en nauwelijks bestraft
103 De NS spoort niet

116 # Neuken en agressief zijn doe je zo #
Gepost door Misdefinitie op 19-11-2005 om 21:31.
Dat we binnen het onderwijs steeds groter wordende problemen tegenkomen is voor velen geen geheim meer. Dat wordt ons continu duidelijk gemaakt door schrikbarende incidenten die levensgroot in de media worden beschreven. Het onderwijs verloedert, de scholen worden steeds zwarter en geweld lijkt niet meer alleen voor te komen in de computerspellen van de jeugd. De school is een slagveld aan het worden. Men ziet het gebeuren en denkt: "Daar moet iets aan veranderen". De overheid en de gemeente Amsterdam denken de oplossingen voor de problemen te vinden in de sfeer van agressietrainingen en seks.

Waar zit nu eigenlijk het probleem? Gelukkig worden er vaak onderzoekjes gehouden, dus krijgen we ook dit soort informatie gewoon vanuit de media. Allereerst wordt geconstateerd dat de helft van de scholen in de grote steden zoals Amsterdam en Rotterdam zwart zijn. Daarbij wordt niet de kleur van het schoolgebouw bedoeld, maar de kleur van onze tijdelijke gasten. Velen zullen nu denken: "Wat heeft de mate waarin een school gekleurd is nu met problemen te maken?" Wel, bij het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) is al tijdenlang te lezen dat allochtonen crimineler zijn dan autochtonen. Ook op Heemland en bij deze analyse zijn deze schokkende conclusies terug te vinden. Draagt dat dan bij aan de problemen in scholen? Het antwoord is hier volmondig: "JA!" Nog geen dag later werd in de media bekend dat er zelfs speciale trainigen voor docenten nodig zijn om gespuis van andere culturen een halt toe te roepen.

Al eerder werden we geconfronteerd met bizarre ideeën om het gespuis op scholen een beetje rustig te houden. Zo moeten we allochtonen leren om van de geiten af te blijven, moeten we met z'n allen roepen hoe leuk Marokkanen zijn en werden er indoctrinatiereisjes georganiseerd om het anti-semitisme (jodenhaat) aan te pakken. Dat alles blijkt nu allemaal niet te helpen. Zoals we al verwacht hadden. Aangezien straffen tegenwoordig niet meer mag proberen ze het nu over een andere boeg te gooien.

Een zachte knuffelaanpak ligt in dit land natuurlijk voor de hand. Beleidsvoeders willen liever in gesprek blijven en "alles bij elkaar houden" dan een echte oplossing zoeken voor de problemen. Het geven van trainingen om agressiviteit tegen te gaan is wat dat betreft een schoolvoorbeeld van een zachte aanpak. Het lijkt effectief om docenten te leren omgaan met agressie en geweld van allochtonen, maar in feite is hier sprake van een grote misdefinitie. We hebben hier te maken met een staaltje symptoombestrijding. "Foei, je mag de meester niet schoppen." Allemaal leuk en aardig, maar de oorzaak van de problemen, de cultuurverrijkers, wordt niet weggenomen. Waarom moeten we in hemelsnaam onze docenten leren om te gaan met onacceptabel gedrag? Is het niet veel beter om ervoor te zorgen dat dat gedrag helemaal niet kan voorkomen?

Het lijkt alsof het hier alleen maar over allochtonen gaat, maar in mijn opvatting moet iedereen die zich aan dat gedrag schuldig maakt zwaar gestraft worden. We moeten dit gedrag niet accepteren. Schop de daders terug naar hun eigen land en als het autochtonen zijn mogen ze fijn een tijdje brommen in onze gevangenissen. Het wordt steeds gekker. We gaan onze maatschappij toch niet aanpassen aan criminelen? Knuffelen helpt niet: het moet nu maar eens afgelopen zijn. Toch is de hoop aan het vervliegen dat de knuffelaars dat ooit nog eens doorkrijgen. De training valt niet alleen onder symptoombestrijding, maar bevat zoals gewoonlijk ook weer een verborgen agenda. We spreken niet voor niks over een echte misdefinitie. Zo wordt er tussen neus en lippen door gesteld dat de trainingen bedoeld zijn om intolerantie terug te dringen. Ja hoor, we moeten de agressie, het geweld en de misdaad van dat tuig gewoon tolereren. Intolerantie van dat gedrag vinden zij verkeerd.

Verder moeten de docenten ook leren omgaan met homo-emancipatie. Wat is er mis met het gewoon verbieden van het kontebonken tijdens de les? Dat doen ze maar na schooltijd. Of beter nog: helemaal niet. Daar denkt men echter heel anders over. Zij denken de allochtonen rustig te kunnen houden als docenten ze leren masturberen. Zou het helpen? Ik heb daar zo mijn twijfels over.

Van wie komen zulke ideeën? De website over seksuele vorming is opgezet middels subsidies van een aantal ministeries. Een site met veel informatie over dat onderwerp. Heel geschikt om eens rond te kijken. Ongeacht de meningen over de oplossing "seks in de klas" blijft objectieve informatie welkom. De website ziet er goed uit. Dat is ook niet het probleem. De knuffelaarsuitvoering van symptoombestrijding wel. Een dergelijke website dient natuurlijk slechts als instrument.

Knuffelideeën komen natuurlijk van mensen als burgemeester Cohen en wethouder Aboutaleb (als ik de naam niet kon kopiëren, dan had ik zo'n moeilijke naam niet eens neergezet) van Onderwijs. Behalve de trainingen en de indoctrinatie willen zij het knuffelbeleid verder in stand blijven houden. Scholen moeten meer inzicht krijgen in de thuissituatie van de leerling en daarom maar huisbezoeken afleggen. Eerst de seksuele theorie in de klas en vervolgens in de praktijk uitproberen. Goed idee Cohen!

Wat een gedoe. Ik heb medelijden met de docenten die straks biologie, mens en maatschappij, verzorging of levensbeschouwing moeten geven waar dit soort dingen aan de orde komen. Wat mij betreft komt de discipline, de orde en de ijzeren tucht weer terug en worden stoute leerlingen gestraft. Maar wie ben ik. Knuffelen en seks is toch veel lekkerder?
Reacties: 0
Pagina's: 1

Reactie toevoegen
U dient in te loggen om een bericht te kunnen plaatsen.
 Houd het hier netjes. Hartelijk dank.

Misdefinitie
Copyright (c) 2004-2024.

C:\>Misdefinitie\type info.txt
Contact opnemen kan via een e-mail naar info apending misdefinitie.nl.